zarthaxx Postat 15 juli 2007 Dela Postat 15 juli 2007 Efter att jag sökt på google länge utan några svar så vänder jag mej till er 🙂 ja undrar om denna preampen funkar till en ADK A51e?! micken behöver ju phantommatning och ja är inte helt säker denna preampen har det. Jag är inte så inne me dem här sakerna men hjälp upskattas skulle behöva svar snabbt om de går för har redan beställt micken så ja vill ju kunna beställa preampen så snart som möjligt så ja får testa min mick ngn gång 🙂 så funkar dom ihop?!? =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 länken knasade här är en ny =) Preampen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 15 juli 2007 Dela Postat 15 juli 2007 Kommer funka alldeles utmärkt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 Kommer funka alldeles utmärkt! 🙂 okej =) men ja måste va HELT säker så om ngn mer vill intyga att de funkar skulle de va bra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 Kommer funka alldeles utmärkt! 🙂 okej =) men ja måste va HELT säker så om ngn mer vill intyga att de funkar skulle de va bra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 15 juli 2007 Dela Postat 15 juli 2007 ja. har samma prylar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 ja. har samma prylar okej e de bra prylar eller funkar dom bra o sånt ??=) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 någon mer ???=) funkar sakerna fint ??🙂 o funkar dom ihop behöver va 100% säker =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 15 juli 2007 Dela Postat 15 juli 2007 JA, DOM KOMMER ATT FUNGERA IHOP!!! Här kan du läsa mer om preampen och att den har fantommatning. Sådär, nu behöver du inte tjata mer... 🙂🙂 Visserligen så brukar väl preampen säljas i bundle med SP B1-mik till bra pris, men eftersom du redan beställt micken är väl inte det aktuellt gissar jag?!? /H. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 JA, DOM KOMMER ATT FUNGERA IHOP!!! Här kan du läsa mer om preampen och att den har fantommatning. Sådär, nu behöver du inte tjata mer... 🙂🙂 Visserligen så brukar väl preampen säljas i bundle med SP B1-mik till bra pris, men eftersom du redan beställt micken är väl inte det aktuellt gissar jag?!? /H. nepp, men nu e de bara te o beställa denna 😄 TACK så himla mkt för all hjälp =) men har en sista fråga 😄 de behövs ingen speciell kabel från själva preampen till datorn?=) o sen e de väl XLR-kabel ja ska köpa?=) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berra_- Postat 15 juli 2007 Dela Postat 15 juli 2007 Jag har båda, och dom funkar perfekt ihop. Fast jag föredrar B1an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 15 juli 2007 Dela Postat 15 juli 2007 JA, DOM KOMMER ATT FUNGERA IHOP!!! Här kan du läsa mer om preampen och att den har fantommatning. Sådär, nu behöver du inte tjata mer... 😕😕 Visserligen så brukar väl preampen säljas i bundle med SP B1-mik till bra pris, men eftersom du redan beställt micken är väl inte det aktuellt gissar jag?!? /H. nepp, men nu e de bara te o beställa denna 🙂 TACK så himla mkt för all hjälp =) men har en sista fråga 😛 de behövs ingen speciell kabel från själva preampen till datorn?=) o sen e de väl XLR-kabel ja ska köpa?=) XLR mellan mick och preamp, utgången från preampen är en ballanserad tele om jag minns rätt. Sen beror det ju på vad du har för ingångar på ljudkortet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 JA, DOM KOMMER ATT FUNGERA IHOP!!! Här kan du läsa mer om preampen och att den har fantommatning. Sådär, nu behöver du inte tjata mer... 😕😕 Visserligen så brukar väl preampen säljas i bundle med SP B1-mik till bra pris, men eftersom du redan beställt micken är väl inte det aktuellt gissar jag?!? /H. nepp, men nu e de bara te o beställa denna 🙂 TACK så himla mkt för all hjälp =) men har en sista fråga 😛 de behövs ingen speciell kabel från själva preampen till datorn?=) o sen e de väl XLR-kabel ja ska köpa?=) XLR mellan mick och preamp, utgången från preampen är en ballanserad tele om jag minns rätt. Sen beror det ju på vad du har för ingångar på ljudkortet. har inte några speciellt har typ vanligt mic uttag osv :S behövs de ngt bättre eller hur fixar ja de?=) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 15 juli 2007 Dela Postat 15 juli 2007 JA, DOM KOMMER ATT FUNGERA IHOP!!! Här kan du läsa mer om preampen och att den har fantommatning. Sådär, nu behöver du inte tjata mer... 😕😕 Visserligen så brukar väl preampen säljas i bundle med SP B1-mik till bra pris, men eftersom du redan beställt micken är väl inte det aktuellt gissar jag?!? /H. nepp, men nu e de bara te o beställa denna 🙂 TACK så himla mkt för all hjälp =) men har en sista fråga 😛 de behövs ingen speciell kabel från själva preampen till datorn?=) o sen e de väl XLR-kabel ja ska köpa?=) XLR mellan mick och preamp, utgången från preampen är en ballanserad tele om jag minns rätt. Sen beror det ju på vad du har för ingångar på ljudkortet. har inte några speciellt har typ vanligt mic uttag osv :S behövs de ngt bättre eller hur fixar ja de?=) Vad har du för ljudkort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 JA, DOM KOMMER ATT FUNGERA IHOP!!! Här kan du läsa mer om preampen och att den har fantommatning. Sådär, nu behöver du inte tjata mer... 😕😕 Visserligen så brukar väl preampen säljas i bundle med SP B1-mik till bra pris, men eftersom du redan beställt micken är väl inte det aktuellt gissar jag?!? /H. nepp, men nu e de bara te o beställa denna 🙂 TACK så himla mkt för all hjälp =) men har en sista fråga 😛 de behövs ingen speciell kabel från själva preampen till datorn?=) o sen e de väl XLR-kabel ja ska köpa?=) XLR mellan mick och preamp, utgången från preampen är en ballanserad tele om jag minns rätt. Sen beror det ju på vad du har för ingångar på ljudkortet. har inte några speciellt har typ vanligt mic uttag osv :S behövs de ngt bättre eller hur fixar ja de?=) Vad har du för ljudkort? ja kolla mina drivrutiner och de stog "Nvidia® nforce audio codec interface..... de sittter iaf ihop me moderkortet e inget separat ljudkort. 🙂 kan ja behöva ngn kabel extra typ för o kunna använda sakerna ?=) hoppas du vet 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 15 juli 2007 Dela Postat 15 juli 2007 JA, DOM KOMMER ATT FUNGERA IHOP!!! Här kan du läsa mer om preampen och att den har fantommatning. Sådär, nu behöver du inte tjata mer... 😕😕 Visserligen så brukar väl preampen säljas i bundle med SP B1-mik till bra pris, men eftersom du redan beställt micken är väl inte det aktuellt gissar jag?!? /H. nepp, men nu e de bara te o beställa denna 🙂 TACK så himla mkt för all hjälp =) men har en sista fråga 😛 de behövs ingen speciell kabel från själva preampen till datorn?=) o sen e de väl XLR-kabel ja ska köpa?=) XLR mellan mick och preamp, utgången från preampen är en ballanserad tele om jag minns rätt. Sen beror det ju på vad du har för ingångar på ljudkortet. har inte några speciellt har typ vanligt mic uttag osv :S behövs de ngt bättre eller hur fixar ja de?=) Vad har du för ljudkort? ja kolla mina drivrutiner och de stog "Nvidia® nforce audio codec interface..... de sittter iaf ihop me moderkortet e inget separat ljudkort. 🙂 kan ja behöva ngn kabel extra typ för o kunna använda sakerna ?=) hoppas du vet 😄 linjeingången är nog av typen mini-tele vilket gör att du får skaffa en liten adapter från vanlig tele till mini-tele. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 JA, DOM KOMMER ATT FUNGERA IHOP!!! Här kan du läsa mer om preampen och att den har fantommatning. Sådär, nu behöver du inte tjata mer... 😕😕 Visserligen så brukar väl preampen säljas i bundle med SP B1-mik till bra pris, men eftersom du redan beställt micken är väl inte det aktuellt gissar jag?!? /H. nepp, men nu e de bara te o beställa denna 🙂 TACK så himla mkt för all hjälp =) men har en sista fråga 😛 de behövs ingen speciell kabel från själva preampen till datorn?=) o sen e de väl XLR-kabel ja ska köpa?=) XLR mellan mick och preamp, utgången från preampen är en ballanserad tele om jag minns rätt. Sen beror det ju på vad du har för ingångar på ljudkortet. har inte några speciellt har typ vanligt mic uttag osv :S behövs de ngt bättre eller hur fixar ja de?=) Vad har du för ljudkort? ja kolla mina drivrutiner och de stog "Nvidia® nforce audio codec interface..... de sittter iaf ihop me moderkortet e inget separat ljudkort. 🙂 kan ja behöva ngn kabel extra typ för o kunna använda sakerna ?=) hoppas du vet 😄 linjeingången är nog av typen mini-tele vilket gör att du får skaffa en liten adapter från vanlig tele till mini-tele. de sa mej inte mkt :S kan du typ lägga upp ngn länk på en sån sak ?=) skulle vart skit schysst 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 15 juli 2007 Dela Postat 15 juli 2007 länk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zarthaxx Postat 15 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2007 länk AHA en sån aa den va ju inte så dyr så en sån kan ja ju köpa =) TACK så hilma mkt för hjälpen utan dej hade de nog tagit ngn vecka innan ja hittat svar 😕🙂 tack tack upskattar detta väldigt mkt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.