Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Ja, som titels frÄgar, Hur stÀnger man av detta? Den strÀcker altsÄ pÄ mina loopar nÀr jag drar in dom i cubase helt automatiskt. Den har aldrig gjort sÄ förr...

Det mÄste varit nÄn knapp jag kommit Ät. Men vilken? Jag har flÀngt runt ett bra tag nu utan resultat.

Vart Àndrar man detta?

\\Dana

Annons
Postat

Hej, en gissning frÄn min sida:

Pröva att vÀnsterklicka pÄ den hÀr pilen:

CUBASEPILEN.jpg

DĂ„ fĂ„r du upp en liten meny och dĂ€r har du antagligen rĂ„kat att vĂ€lja time stretch (Sizing applies time stretch) istĂ€llet för Normal sizing. Det Ă€r bara att Ă€ndra tillbaka. Hoppas att det funkar 😕

• 2 veckor senare...
Postat
Hej, en gissning frÄn min sida:

Pröva att vÀnsterklicka pÄ den hÀr pilen:

CUBASEPILEN.jpg

DĂ„ fĂ„r du upp en liten meny och dĂ€r har du antagligen rĂ„kat att vĂ€lja time stretch (Sizing applies time stretch) istĂ€llet för Normal sizing. Det Ă€r bara att Ă€ndra tillbaka. Hoppas att det funkar 🙂

Man kan ocksĂ„ trycka pĂ„ 1 nĂ„gra gĂ„nger (har jag för mig) sĂ„ byter den mellan de olika lĂ€gena. 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.