Danabacken Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Hej! Ja, som titels frågar, Hur stänger man av detta? Den sträcker altså på mina loopar när jag drar in dom i cubase helt automatiskt. Den har aldrig gjort så förr... Det måste varit nån knapp jag kommit åt. Men vilken? Jag har flängt runt ett bra tag nu utan resultat. Vart ändrar man detta? \\Dana
TUFFTUFFTUFF Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Hej, en gissning från min sida: Pröva att vänsterklicka på den här pilen: Då får du upp en liten meny och där har du antagligen råkat att välja time stretch (Sizing applies time stretch) istället för Normal sizing. Det är bara att ändra tillbaka. Hoppas att det funkar 😕
ViktorDenStore Postat 26 juli 2007 Postat 26 juli 2007 Hej, en gissning från min sida: Pröva att vänsterklicka på den här pilen: Då får du upp en liten meny och där har du antagligen råkat att välja time stretch (Sizing applies time stretch) istället för Normal sizing. Det är bara att ändra tillbaka. Hoppas att det funkar 🙂 Man kan också trycka på 1 några gånger (har jag för mig) så byter den mellan de olika lägena. 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.