Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag jobbar en del med samplingar och känner att jag behöver ha fler fills till samlingen,är det nån som har nå tips,jag har vip zones båda trance samplingsplattor men känner att jag hör dom överallt så jag vill ha mer!Har kollar in uebershalls trance id,är det nån som testat det paketet?

Redigerat av Liquid_6
Annons
Postat
Jag jobbar en del med samplingar och känner att jag behöver ha fler fills till samlingen,är det nån som har nå tips,jag har vip zones båda trance samplingsplattor men känner att jag hör dom överallt så jag vill ha mer!Har kollar in uebershalls trance id,är det nån som testat det paketet?

Jag antar att det är HiHats och Virvlar i loopar Du syftar på?

Min mening är att de flesta samplingsplattorna låter ungefär likadant! (lika illa)

Hur många samplingsplattor finns det inte därute nu?

Vengeance essential clubsounds volymerna är populära, av nån anledning! Att använda sådant är inte att skapa musik, enligt mig! Det är att rippa och klistra! Men vad vet jag om Dina ambtioner! 😊

Skaffa några schyssta Hihats, några Virvlar och börja bygga Din egna fills, loopar!

Det är roligare...i längden!

Om jag ska hålla mig till ämnet och tipsa om nåt så får det bli ett paket som heter

"Degrees Of Abstract" från Zero-G ---> http://www.zero-g.co.uk/index.cfm?articleid=977

Roade mig ett tag iallafall!

Hoppas att Du finner vad Du söker!

Peace! 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.