perez Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Hejsan! Heter Mattias och är i dagsläget 17 år, ska börja i 2an nu. Pluggar musik. Jag spelar trummor och till en viss del gitarr, men trummor är mitt huvudinstrument 😛 Kom hem från USA i tisdags där jag köpte Mick,midi-keybord,ljudkort,puffskydd och en XLR-kabel. när jag är 25 så jobbar jag som musikproducent;) därför börjar jag att öva lite smått å gott nu 🥰 Måste bara tacka detta forum! Man får svar väldigt snabbt på sina frågor och det tycker jag om. Länge leve musiken / Mattias
osiris Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Välkommen! Jag vill också åka till USA och köpa massa saker billigt 😛
Emulator Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 tjenix! kom ihåg oss då, om åtta år. vi kanske vill ha proffshjälp då 😛 Trummisar för onlinesamarbeten är nog alltid eftertraktat 🥰
perez Postat 14 juli 2007 Trådstartare Postat 14 juli 2007 Hej å välkommen! Perez... som i Perez Park? 😆 hm, ingen aning:S? Det är från min farfar som då är från Spanien 🙂
Hellpig Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Hej å välkommen! Perez... som i Perez Park? 😆 hm, ingen aning:S? Det är från min farfar som då är från Spanien 🙂 Aha... Perez Park är ett område i ett onlinespel som jag brukar spela. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.