jenny2 (oregistrerad) Postat 13 juli 2007 Dela Postat 13 juli 2007 Hej, Jag är tjej och jag är helt ny här. Har läst igenom några "trådar" och förstått att det är ett ambitiöst gäng som finns här med mycket åsikter och ideér. Jag är sångerska och textförfattare som letar efter seriöst samarbete. Har ganska många års erfarenhet av musik produktion, sång och komposition men de senaste 2 åren har jag satsat på andra grejer. Har tidigare skrivit musik som givits ut av skivbolag och en hel del som endast stannat som "hobby projekt". Har främst jobbat med guitarr pop tidigare. Nu vill jag "ge mig in i leken igen" och skulle vilja göra radiovänlig & dansgolvsvänlig dance-pop. Skriver gärna texter/melodier till halvfärdiga/färdiga bakgrunder. September, Lasgo, Da Buzz, Kate Ryan mm tycker jag är trevliga att lyssna på i den genren. Jag har inte lagt upp nåra låtar på Myspace men jag mailar gärna över matrial som du/ni kan lyssna på samt mer info. Lämna meddelande här eller maila mig direkt om det finns intresse: jenny_stockholm@yahoo.se Hej svejs! ps. Är ambitiös och lättsam att samarbeta med ds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 13 juli 2007 Dela Postat 13 juli 2007 Hej, Jag är tjej och jag är helt ny här. Har läst igenom några "trådar" och förstått att det är ett ambitiöst gäng som finns här med mycket åsikter och ideér. Jag är sångerska och textförfattare som letar efter seriöst samarbete. Har ganska många års erfarenhet av musik produktion, sång och komposition men de senaste 2 åren har jag satsat på andra grejer. Har tidigare skrivit musik som givits ut av skivbolag och en hel del som endast stannat som "hobby projekt". Har främst jobbat med guitarr pop tidigare. Nu vill jag "ge mig in i leken igen" och skulle vilja göra radiovänlig & dansgolvsvänlig dance-pop. Skriver gärna texter/melodier till halvfärdiga/färdiga bakgrunder. September, Lasgo, Da Buzz, Kate Ryan mm tycker jag är trevliga att lyssna på i den genren. Jag har inte lagt upp nåra låtar på Myspace men jag mailar gärna över matrial som du/ni kan lyssna på samt mer info. Lämna meddelande här eller maila mig direkt om det finns intresse: jenny_stockholm@yahoo.se Hej svejs! ps. Är ambitiös och lättsam att samarbeta med ds. Hej. Jag tyckte att alla dina referenser stämde in på min smak till lite över 100% och tycker att mainstream-pop-dance är roligast att pyssla med. Däremot har jag sysslat med samarbetsprojekt som inte givit något i slutänden eller att man "åsiktat" ihjäl alla idéer. Vore kul att se om man kan komma igång med låtskrivandet igen då jag suttit hur många år som helst i teknikträsket och inte kan ta mig därifrån med enkelhet ( iofs vill jag det inte heller, men det musikaliska måste få frihet igen..😕) Det jag behöver är någon med samma visioner som blir en förlängning av kreativiteten för att få igång hjulet igen och om det slår väl ut jobba mot ett högre mål. Äter all form av melodiös dance-pop så jag är nog inte så svårflörtad. Vore kul att höra hur du låter så skicka gärna en länk via PM så skickar jag tillbaka något av mina ofärdiga embryon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kvd669o Postat 13 juli 2007 Dela Postat 13 juli 2007 Jag är också en snubbe som gillar melodiös pop och som tror jag är ganska bra på att kläcka musikaliska ideer utifrån olika beats och harmonier. Själva produktionen är jag inte speciellt bra på men det verkar ju den andra här som svarat bra på och du gör då texten kan kanske bli ett bra team. Man kan ju i alla fall skoja lite över nätet vi tre med musik för MUSIK SKA BYGGAS UT AV GLÄDJE AV GLÄDJE BYGGER MAN MUSIK 😕😕😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 13 juli 2007 Dela Postat 13 juli 2007 Hej, Jag är tjej och jag är helt ny här. Har läst igenom några "trådar" och förstått att det är ett ambitiöst gäng som finns här med mycket åsikter och ideér. Jag är sångerska och textförfattare som letar efter seriöst samarbete. Har ganska många års erfarenhet av musik produktion, sång och komposition men de senaste 2 åren har jag satsat på andra grejer. Har tidigare skrivit musik som givits ut av skivbolag och en hel del som endast stannat som "hobby projekt". Har främst jobbat med guitarr pop tidigare. Nu vill jag "ge mig in i leken igen" och skulle vilja göra radiovänlig & dansgolvsvänlig dance-pop. Skriver gärna texter/melodier till halvfärdiga/färdiga bakgrunder. September, Lasgo, Da Buzz, Kate Ryan mm tycker jag är trevliga att lyssna på i den genren. Jag har inte lagt upp nåra låtar på Myspace men jag mailar gärna över matrial som du/ni kan lyssna på samt mer info. Lämna meddelande här eller maila mig direkt om det finns intresse: jenny_stockholm@yahoo.se Hej svejs! ps. Är ambitiös och lättsam att samarbeta med ds. Hej. Jag tyckte att alla dina referenser stämde in på min smak till lite över 100% och tycker att mainstream-pop-dance är roligast att pyssla med. Däremot har jag sysslat med samarbetsprojekt som inte givit något i slutänden eller att man "åsiktat" ihjäl alla idéer. Vore kul att se om man kan komma igång med låtskrivandet igen då jag suttit hur många år som helst i teknikträsket och inte kan ta mig därifrån med enkelhet ( iofs vill jag det inte heller, men det musikaliska måste få frihet igen..😕) Det jag behöver är någon med samma visioner som blir en förlängning av kreativiteten för att få igång hjulet igen och om det slår väl ut jobba mot ett högre mål. Äter all form av melodiös dance-pop så jag är nog inte så svårflörtad. Vore kul att höra hur du låter så skicka gärna en länk via PM så skickar jag tillbaka något av mina ofärdiga embryon. Japp upp med en länk så man får höra pipan, hej föresten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.