Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Skulle lägga några feta riff idag, åså när jag knäpper på min peavey rör-top så... ingenting. testade elkabeln till andra prylar men inget fel på den. är det möjligtvis en säkring som gått? och är det något man kan fixa själv? "on"-lampan lyser inte, ingenting lyser för den delen 😆

eller nått tips på bra musikaffärer som kan fixa såna här livsviktiga problem? 😆

tacksam för moraliskt stöd

Annons
Postat
Hej!

Skulle lägga några feta riff idag, åså när jag knäpper på min peavey rör-top så... ingenting. testade elkabeln till andra prylar men inget fel på den. är det möjligtvis en säkring som gått? och är det något man kan fixa själv? "on"-lampan lyser inte, ingenting lyser för den delen 😆

eller nått tips på bra musikaffärer som kan fixa såna här livsviktiga problem? 😆

tacksam för moraliskt stöd

Att byta säkring är oftast inte speciellt besvärligt. Se bara till att du verkligen sätter dit en säkring av samma värde och typ.

Sen är det väl ofta så att det finns en anledning till att en säkring löser ut, och det behöver då åtgärdas av någon som kan elektronik.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.