Björn Olsberg Postat 2 september 2004 Dela Postat 2 september 2004 Under kvällen ska den slutliga versionen av Windows Media Player 10 finnas färdig för nedladdning i engelsk version. Men den kommer bara finnas för Windows XP. * Detaljer och systemkrav * Nedladdning EDIT: WMP10 är redan släppt, men den syns endast i engelskspråkiga XP-versioner. Se nyhet på www.studio.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 2 september 2004 Dela Postat 2 september 2004 Va skönt det är med detta forum, det känns alltid så färskt o fint på något sätt... direkt senaste nytt från musik & media branschen 🙂 Tack för en lysande tidning & ett otroligt bra forum, Björn /Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 2 september 2004 Trådstartare Dela Postat 2 september 2004 Men äsch då 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 september 2004 Dela Postat 3 september 2004 😮😳 Free hard disk space Required: 100 MB Recommended: 60 gigabytes (GB) nu får dom väll för f** kamma sig 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 september 2004 Dela Postat 3 september 2004 😠 Skönt att man inte använder det mer än vad man absolut måste. Winamp5! inte bäst, men duger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 3 september 2004 Dela Postat 3 september 2004 Free hard disk spaceRequired: 100 MB Recommended: 60 gigabytes (GB) Hahah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wintermute Postat 4 september 2004 Dela Postat 4 september 2004 Är det bara jag som får upp "Download Windows Media Player 9 Series" när jag klickar på Download 10 på sidan? första gångerna jag försökte fick jag upp både 9an och 10an på download-sidan men då hände ingenting när jag klickade på download... nu kommer inte ens den knappen upp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lodger Postat 4 september 2004 Dela Postat 4 september 2004 Är det bara jag som får upp "Download Windows Media Player 9 Series" när jag klickar på Download 10 på sidan? första gångerna jag försökte fick jag upp både 9an och 10an på download-sidan men då hände ingenting när jag klickade på download... nu kommer inte ens den knappen upp? jo samma här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.