Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vilken är det? Om man ska handla typ disk, printertillbehör o liknande.

Och nu snackar jag commodity - billigt som säutann ska det vara! Gärna via web, annars i Stockholmsområdet.

Era favoriter? Brukar kolla dabus.se, men det var ett tag sen jag handlade nåt nu så jag börjar känna mig disorienterad värre.... 😄

Annons
Pulse. (oregistrerad)
Postat

Kolla in Webbhallen.se ligger i stockholm om du vill handla i butik. Otroligt bra leveranstider om de finns i lager. Även bra priser på det mesta!

Postat

Ring upp ett företag som du är intresserad av, plocka upp en säljare och gör dig kompis med denne och sedan kan du börja förhandla priser. jag började med detta då de kör samma stil mot en, alltså de försöker bli ens kompis tills man köpt nåt av dem.

annars kan man nästan köpa vad som helst var som helst till ungefär samma pris...

Typ sådan "kruka-skall-sådan-blomma-ha-mentaliteten"

Mattias M (oregistrerad)
Postat

www.datorbutiken.se

Har köpt tre datorer i lösdelar därifrån och har aldrig varit några problem med leverans el .betalning 🙂

Postat

Bra tips! Jag skulle vilja att INTE rekommendera dabus.se.

Skulle beställa disk, ett program och nån printerpryl + papper därifrån. Ingenting dyker upp. Ringer och kollar. Bruden går i genom pryl efter pryl, nä dom var slut och hon visste inte när dom kommer. Men PAPPER har vi hemma, ska vi ta det....!?!

😛🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.