Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena tjena

Jag och några polare ska åka iväg till Danmark om nån vecka och jag har hört starka rykten om att Axis-pedaler skulle vara fan så mycket billigare i Danmark än här. Stämmer detta? Och isf, vet ni nån bra affär i Fredrikshamn som säljer pedalerna? Lr nån länk till en sida? 😕

Jag försökte googla men hitta fan inget. 😲

Ha det!

Redigerat av Illustrata
Annons
Postat (redigerat)

ganske enkelt faktisk, finn axis sin hjemmeside, gå til distributører, finn distributøren for danmark, og voila:

http://www.aage.com/default.asp?page=/Shop...sp?varenr=18165

😳

men du må huske at den danske krona ligger litt høyere i kurs enn hva den norske og den svenske krona gjør. så 1700 danske kroner er, hva? 40 000 svenske? 😕

/Rune

EDIT: kurs(ing)

Redigerat av Dahla
Postat

Häftigt! 5.185Dkr för en Taylor 210e som kostar 12.950 Skr på musikbörsen. Även vid en svag svensk krona så är det ju en nätt liten vinst som betalar resan. (2x99:- från Malmö).

Postat
ganske enkelt faktisk, finn axis sin hjemmeside, gå til distributører, finn distributøren for danmark, og voila:

http://www.aage.com/default.asp?page=/Shop...sp?varenr=18165

😛

men du må huske at den danske krona ligger litt høyere i kurs enn hva den norske og den svenske krona gjør. så 1700 danske kroner er, hva? 40 000 svenske? 😉

/Rune

EDIT: kurs(ing)

Aah tack! Tänkte inte på det 😛 Naah enligt forex.se så blir 1700 dkk bara 2127 svenska 🙂

Så då är det fan lätt värt att åka dit. Så kan man passa på o fylla sitt spritförråd samtidigt när man är i det underbara landet (Y)

Ha det gött Rune och tack för länken

//André

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.