Jump to content
Annons

Bruten nacke


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Idag bevittnade jag något absurt. Jag skulle lämna in tipset, när en av affärsinnehavarna berättade att han hade ridit en hel del och tävlat inom det också. Precis innan han skulle ut med sin häst på banan i en tävling (det var väl hinder eller dressyr eller nåt...), så hade ryttaren med startnumret före honom fallit av hästen och brutit nacken. Den äldre man, kund, som han berättade det för började snart asgarva och tyckte: "det var det roligaste jag hört på länge".

Hans huvud skulle jag vilja köra in i en brevlåda... eller hänga fast bak bilen och ta en tur... eller mata lejonen med... eller...

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Han kanske var en mästare i skadeglädje, uppnått någon form av ondsint perfektion. Eller så var han full, eller bara extremt förtjust i slap-stick. Eller så skrattade han för att imponera på affärsinnehavaren som han har en hemlig förälskelse i.

Du måste se möjligheterna.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Han kanske var en mästare i skadeglädje, uppnått någon form av ondsint perfektion. Eller så var han full, eller bara extremt förtjust i slap-stick. Eller så skrattade han för att imponera på affärsinnehavaren som han har en hemlig förälskelse i.

Du måste se möjligheterna.

😆

Det är ju just det jag GÖR!!

... sticka ut hans ögon med en gaffel... eller såga sönder hans kropp med en motorsåg och ge hundarna... eller asfaltera in honom i trottoaren... eller...

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag skulle gå runt och bli irriterad på alla idiotiska människor i denna världen, skulle jag vara en väldigt bitter människa...vilket jag för övrigt är på god väg att bli... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...