Jump to content
Annons

Text på franska

Recommended Posts

kjelle05 (oregistrerad)
Postat

Jag jobbar som låtskrivare och skriver mycket inom schlager, där jag faktiskt haft viss framgång. Nu har jag en schlagerlåt där jag känner att en fransk text skulle funka väldigt bra. Jag letar med ljus och lykta efter någon som kan skriva en bra schlagertext på franska.

Svara med reply i detta forum.

Mvh

Kjelle

Annons
Postat

Ja, det skulle jag också behöva, någon som kan franska, lite bättre än mig.

Har en låt där det helt enkelt skulle passa så bra med franska.

• 4 veckor senare...
  • 9 månader senare...
Postat

Hej,

Jag skriver låtar på franska o har haft några hits. Behöver du fortfarande hjälp med text på franska?

Hälsningar

Johan

Jag jobbar som låtskrivare och skriver mycket inom schlager, där jag faktiskt haft viss framgång. Nu har jag en schlagerlåt där jag känner att en fransk text skulle funka väldigt bra. Jag letar med ljus och lykta efter någon som kan skriva en bra schlagertext på franska.

Svara med reply i detta forum.

Mvh

Kjelle

Postat (redigerat)

Vill bara tipsa om hur man annars kan göra. Jag skrev en låt där jag skulle texten på italienska. Jag googlade snabbt för att hitta en internationell chat, letade upp ett rum för italienare och frågade på engelska om någon kunde hjälpa mig med översättning. Efter en stund fick jag napp och en kille översatte alla meningar åt mig. 😉 Lite omständigt kanske men om man rinner ut på alternativ så kan det funka bra.

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Postat

Jag har börjat på en text på franska. Vad tror du om det? Skulle gärna vilja snaca med dig innan jag går vidare.

/Johan

Jag har kollat en text som jag har o som nog skulle passa in. Men skulle du vilja ha kvinlig eller manlig artist?

/Johan

Ja, den är fräck denna låten. Vad ska du göra med den?

/Johan

http://www.myspace.com/tollgerdt

Annars har ju hr Signert visat sig vara en fena på området 🙂

https://www.studio.se/index.php?showtopic...mp;hl=Vallhagen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.