Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Just signat upp här på Studio, men jag har hållit på läst runt en tid. Sedan ja skaffade min första delar till "hemmastudion"... grymt mycke bra tips här!

Gitarrist e ja främst då och har varit aktiv på Seymour Duncan, Tokai, Tdpri, the Les Paul forumen ett par år. Nån av er kanske rent av känner igen mig därifrån. Tänkte att ja skulle kunna lägga länkar till mina två gitarrmodding projekt här också eftersom så många där har uppskattat dem, så kanske nån av er finner läsningen intressant eller hittar något tips däri. Startade helt enkelt med ett intresse för vintage gitarrer, men inga sådana mänger med pengar att köpa (gemensamt för de flesta gitarrister 🙂 ), 1959 Les Paul och 1951 Nocaster främst då.

Thursday Burst : 1959ed Love Rock

'51 Caster : Nocastered Lite Ash

Enjoy! 🙂

Annons
Postat

'51 Caster : Nocastered Lite Ash inspirerar verkligen. Jag har funderat ett tag på att göra nått åt det här hållet och då gärna en Telecaster. Får se om det blir av nu till vintern.

Postat

Vilket jobb du lagt ner! Det var kul läsning och härliga bilder. Tokais Love Rock är nästan snyggare än Gibsons original... 😄

• 4 veckor senare...
Postat

Nice 😉 ! Just den (Fender Lite Ash Tele) är riktigt snygg tycker jag och du gjorde ett grymt jobb med den 😉 . Det var verkligen intressant! Lycka till i framtiden 😕.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.