Overkill Postat 5 juli 2007 Postat 5 juli 2007 Vad tycker ni om Velvet Revolvers nya skiva? Har precis öppnat brevet med den så jag har inte hunnit lyssna än. Men jag återkommer 😛
Overkill Postat 27 augusti 2007 Trådstartare Postat 27 augusti 2007 Ingen som har köpt den förutom jag? 😛 Det måste väl ha varit någon i alla fall. 😛 Jag tycker den är ganska bra faktiskt, växer hela tiden. Ingen jag lyssnade sönder första veckan utan den här håller ett tag. Fina riff emellanåt och schysst trumspel. Extralåten på Gravedancer är väl lite märklig kanske. Bakgrundssången (ingen sång med text utan mer köraktigt) på The Last Fight är riktigt snyggt. Gitarren låter sådär proffsigt fult i början också. Sångmelodierna är snygga de med, de fastnar. Någon? 🙂
DrivKraft Postat 27 augusti 2007 Postat 27 augusti 2007 Jag har köpt den, hur kan jag inte ha gjort det, det är ju Velvet Revolver! 🙂 Vad ska man säga? Jag upplever Libertad som något popigare än Contraband, lite "lättare"! Absolut inte sämre...jag får min Velvet Revolver dos! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.