Hemluth Postat 5 juli 2007 Postat 5 juli 2007 Vet någon om det finns någon väska som skulle passas till en Macbook 13", Mbox2Pro samt en M-Audio o2 klaviatur (jätteplatt sak). De flesta datorväskor kan man inte trycka in detta i, främst pga bredden. Jag vet att M-audio har väskor för vanliga Mbbox2:ar, men de är ju nästan hälften så små. Kan en pro samt en klaviatur få plats där? Någon som har koll på väskor som kan svara?
Anders F Postat 5 juli 2007 Postat 5 juli 2007 Vet någon om det finns någon väska som skulle passas till en Macbook 13", Mbox2Pro samt en M-Audio o2 klaviatur (jätteplatt sak). De flesta datorväskor kan man inte trycka in detta i, främst pga bredden. Jag vet att M-audio har väskor för vanliga Mbbox2:ar, men de är ju nästan hälften så små. Kan en pro samt en klaviatur få plats där? Någon som har koll på väskor som kan svara? om du är ute efter en väska specillt framtagen för just dina saker och du vill ha en som gör att de inte åker omkring inne i väskan så skulle nog jag ta måtten och be en sömerska göra en väska åt mig. är nog inte så himla dyrt.
Hemluth Postat 5 juli 2007 Trådstartare Postat 5 juli 2007 Vet någon om det finns någon väska som skulle passas till en Macbook 13", Mbox2Pro samt en M-Audio o2 klaviatur (jätteplatt sak). De flesta datorväskor kan man inte trycka in detta i, främst pga bredden. Jag vet att M-audio har väskor för vanliga Mbbox2:ar, men de är ju nästan hälften så små. Kan en pro samt en klaviatur få plats där? Någon som har koll på väskor som kan svara? om du är ute efter en väska specillt framtagen för just dina saker och du vill ha en som gör att de inte åker omkring inne i väskan så skulle nog jag ta måtten och be en sömerska göra en väska åt mig. är nog inte så himla dyrt. Nja, jo, det är det nog, i sammanhanget. Ska du ha en riktig väska så lär det ju ta ganska många timmar att göra, och med rådande skatter kanske det hamnar på 5000+. I och med att det är ganska välkända grejor så borde det finnas grejor som passar. Annars fungerar ju allttid kontorsportföljer med enkla modifieringar. De är naturligt väldigt breda.
P3t3r Postat 5 juli 2007 Postat 5 juli 2007 Har du kollat på ryggsäckar för datorer? Apple har en del, men det finns även många andra sorter. Dessa brukar rymma en hel del.
Hemluth Postat 5 juli 2007 Trådstartare Postat 5 juli 2007 Har du kollat på ryggsäckar för datorer? Apple har en del, men det finns även många andra sorter. Dessa brukar rymma en hel del. Jag tänkte bara kolla ifall någon redan testat kombinationen. VIsst kan jag springa runt i väskbutiker med min utrustning och prova, men tänkte vara lat och fråga här först:P Så ovanlig kan inte den kombon vara.
Kristof Postat 5 juli 2007 Postat 5 juli 2007 Det finns en som jag har som håller riktigt bra kvalitet och förhållandevis billig, ca 1000:- LaptopKlaviaturLjudkortsRyggsäck
Hemluth Postat 6 juli 2007 Trådstartare Postat 6 juli 2007 Det finns en som jag har som håller riktigt bra kvalitet och förhållandevis billig, ca 1000:- LaptopKlaviaturLjudkortsRyggsäck Hmm, får man plats med både ljuskort och klaviatur där tro?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.