musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Gud vad patetiskt det kändes när Snoop Dogg gled in med den västerländska materialistiska guldlänken runt halsen och såg lagom road ut. Under Hundsnoppen pausade jag med TV-spel.
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Om de inte visar Katie Melua från Hamburg senare stänger jag av... Men de i hennes band band visar ju dig uppskattning. Varför är du inte där o tittar själv? Ja, det är kul och jag håller kontakten. Kan bli nåt samarbete om det vill sig. Hade inte möjlighet att ta mig dit nu pga. ryggskadan. Fick ligga och se galan mesta tiden.
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Har tittat lite då och då under dagen - men varje gång jag har testat, så har det varit någon falsksjungande hemskhet, snabbsnackande saker eller skräniga kräkmedel, så nu blir det inte fler chanser för spektaklet. Sätter igång en bra film i stället. Värsta exemplet på falsksång var nog Duran Duran.
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Jag håller med om att ljudet är bra, men fysaten vad Black Eyes Peas var osynkat med bandet. Det är helt otroligt. Vissa partier var de bra synkade men ibland vad de helt off. Hela tiden lite efter, dålig med medhörning av bandet antar jag, eller så är de inte så jävla bra helt enkelt 😕 Nej, men hon var dj**ligt snygg.
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 vill ju verkligen inte missa mando eller yusuf, kommer nog bli strålande! Mando såg jag aldrig. Visades de? Ex-Cat Stevens ser lustigt ZZ Toplik ut. Varför har han gjort detta, blivit donut och det?
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Här sitter man med palmoljechips och supersize cola och tittar på sin 42" plasmaskärm med 7.1-ljud... känns verkligen fint med en möjlighet att göra en insats för miljön såhär. Såg just Enrique, han såg lite kissnödig och efterbliven ut. Å andra var just Enrique överraskande bra.
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Missy Higgins var riktigt bra, svängigt och schysst. Måste också kommentera ljudet då det känns ruskigt bra jämfört med Live 8. Hörde just något om ett gäng emo-rock snubbar från Japan, men missade framträdandet. Nån som vet vad de heter? Vore skoj att kolla upp. Dom hette (nånting) Boy School. Tydligen nå'n brittisk pojkskola som nått engelsk hårdrochband är bildat på. Fan att jag inte kommer ihåg britternas namn. Men lite hjälp till googling, kanske? Jag tyckte oxå om dom. Pratar du om Japanerna? De´var inget vidare, nej... Emo - vad är det?
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Snow patrol lät bra idag, men Red hot chilipeppers var ganska gräsligt. Hörde när dom spela 'by the way' , tempot lät som om de sku ha vari i panik och sångaren sjöng tonerna lite hit och dit.Wolfmother var ju helt galet 😄 sångaren sjöng inte många toner rätt men dom rocka nog ordentligt. Crowded House som var efter dom var däremot bättre som tur 😕 Wolfmothers sångare var ju helt grymt bra! Däremot så spelade han slarvigt och avsluten fördärvade låtarna. Och vad sysslade keyboardisten med? Red Hot lät inte lika bra som jag hört dem, men nästan ändå. Snow Patrol missade jag frivilligt. Crowded House var som förväntat. Harmlöst god insats. Dessutom spelade de en jättehit som jag inte visste att de hade gjort.
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 ja spinal tap hade 20 basar och alla olika stämda 😄 Allgott och Willgott. Gula peruker?? 😕
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Vadå, har ni glott på TV hela dagen? MINA TV-tider: Lördag 10-13, (bussresa 13-13.45), 13.45-19, (tv-spel 19-19.50), 19.50-24.00 + Söndag 00.00-03.15. Ungefär. Missade Faith Hill. Var hon på morran??
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 jag tycker ändå foo fighters var tajtast hitills. men faan vad långt hår dave har skaffat... dax at gå till frissan? 😕 Hmm...har svårt för dem.
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Madonna var grymt! Shiet. Enda bra låten hon gjort är miljölåten.
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Hej! Summering: Bäst på Galan var Katie Melua, John Mayer, Enrique Iglesias och Nunatak smt Sarah Brightman. Hyfsade var också Metallica och Red Hot Chili Peppers. Sämst var de japanska rockbanden, Foo Fighters, men framförallt BEASTIE BOYS. Missade tyvärr Faith Hill och Damien Rice. 😕 :musik
basshole Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Foo Fighters var lysande, Red hot svängde som vanligt och Kiedis sjöng surt som vanligt, The Police var såklart bra men den som föreslog att Kanye West skulle göra ett inhopp borde få tandpetare instuckna under tånaglarna. Metallica är bra så länge Hetfield är med i bandet fast kommer aldrig bli riktigt bra förrän de gör sig av med rödpölsepajasen bakom trummorna. Enrique och Linkin park var verkligen riktigt skitdåliga.
concealed Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Hej! Summering: Bäst på Galan var Katie Melua, John Mayer, Enrique Iglesias och Nunatak smt Sarah Brightman. Hyfsade var också Metallica och Red Hot Chili Peppers. Sämst var de japanska rockbanden, Foo Fighters, men framförallt BEASTIE BOYS. Missade tyvärr Faith Hill och Damien Rice. 🙂 :musik Dom visade int Damien Rice på tv. Han började just och spela men sen satt dom på domdär reklamerna som kom om och om igen. Ja haja int heller när man kunde se honom online så ja missa det också 😉
barkley Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Rize hette några Rock Japaner som inte föll mig i smaken, men den är ju som baken. Tycker det var kul att få höra lite japansk hårdrock som har en helt annnan attityd än här hos oss. Där verkar man köra mer på humor och energi. Blytunga verser och sen en glad refräng. Skitskumt! Här är man liksom van att hårdrockare ska vara lite mer hårda och deppiga rakt igenom...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.