Angelina Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Inspelningsbesvär ledde mig hit helt stadd i panik nu känns det bättre lite som ett två tre snart flyger vi jippi jippi Hej. Det är jag, Angelina. 😉
Skogholm Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Välkommen! hoppas dina inspelnings problem försviner ganska snart 😉
allansson Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Nominerade till mest poetiska medlemspresentation är: Angelina! ... Välkommen!
Angelina Postat 3 juli 2007 Trådstartare Postat 3 juli 2007 Tackar allra ödmjukast, man gör sitt bästa. Första intrycket är essentiellt. Förhoppningsvis är ni just de personer jag letat efter. 🙁
Steinb Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 (Martin: Ett tips är ju att kika på hennes profilsida... :-)) Välkommen hit, och hoppas du kommer att trivas!
Angelina Postat 3 juli 2007 Trådstartare Postat 3 juli 2007 Den här damen är 37, men varför åldras, undrar hon? Måste man det? Jag tror jag tänker låta bli.
DivineCo Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 (redigerat) Finns inga åldrar allt är nu så väl historia som framtid. Vi bär alla åldrar med oss så varför haka upp sig på en? Välkommen förresten Redigerat 3 juli 2007 av DivineCo
Angelina Postat 3 juli 2007 Trådstartare Postat 3 juli 2007 Precis, jag ÄR HÄR och NU. Existensen är tidlös.
Emulator Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Välkommen önskar en som fyllt 20 🙂 för...ganska länge sen 😉
DrivKraft Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Väkommen välkommen, hoppas att Du skall trivas! God Afton!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.