Fidden Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Om någon lämnar kvar öl i kylen, hur länge dröjer det innan man övertar ägarskapet? Sker det så fort personen lämnar lägenheten, eller måste det gå nån månad?
Micke H Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Om någon lämnar kvar öl i kylen, hur länge dröjer det innan man övertar ägarskapet? Sker det så fort personen lämnar lägenheten, eller måste det gå nån månad? Jag skulle vilja påstå att man övertar ägandeskapet i samma stund ölen ställs in i din egna kyl, alternativt din lägenhet.
Fidden Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Om någon lämnar kvar öl i kylen, hur länge dröjer det innan man övertar ägarskapet? Sker det så fort personen lämnar lägenheten, eller måste det gå nån månad? Jag skulle vilja påstå att man övertar ägandeskapet i samma stund ölen ställs in i din egna kyl, alternativt din lägenhet. 😆
Neosus Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 ...men de e nog säkrast ni kommer hit med ölen och förvarar dom här istället. Jo de e kallare i norrland 😆
Emulator Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 puuh. åkt båt med inte helt genomnöjda barn idag. Det spöregnade. Dottern o ja o hennes två polare och deras pappa ut på stugan, skulle ha lite mysigt o ta en virre....spöregn, vilda barn. alla somnade typ 22:00 😆 jaja. lite sprit på detta så.
Neosus Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 puuh. åkt båt med inte helt genomnöjda barn idag. Det spöregnade. Dottern o ja o hennes två polare och deras pappa ut på stugan, skulle ha lite mysigt o ta en virre....spöregn, vilda barn. alla somnade typ 22:00 😆 jaja. lite sprit på detta så. Najs..
Magpie Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Min första post i denna seriösa tråd. Vad handlar ämnet om? Tryffelkakan jag gjorde idag blev inte så fast som på bilden i receptet, men god. (första numret av tidningen Bättre mat). Jag hade i alldeles för mycket grädde. En god självfångad brax till middag och kall god öl till fotbollen nu. Jäklar så det åskade tidigare idag. Bara 4 sekunder från blixt till knall! Hur långt ifrån är det då? Någon som vet hur man ska räkna?
Emulator Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Min första post i denna seriösa tråd.Vad handlar ämnet om? Tryffelkakan jag gjorde idag blev inte så fast som på bilden i receptet, men god. (första numret av tidningen Bättre mat). Jag hade i alldeles för mycket grädde. En god självfångad brax till middag och kall god öl till fotbollen nu. Jäklar så det åskade tidigare idag. Bara 4 sekunder från blixt till knall! Hur långt ifrån är det då? Någon som vet hur man ska räkna? tror att ljudet kör 340 meter per sekund typ? så det borde väl vara 300m bort per sekund du räknar. ljuset rör sig 300 000 000 m/s, så det hinner lite före. tough luck med the cookie. 😆
Fidden Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 (redigerat) ... Och om man ska sammanfatta kvällen, så blir det väl typ.. mållöst, öl, öl, öl, en jävla massa folk, öl, folk man kände en gång, öl, bumpasnyggatjejermedrumpan-dans, öl, vatten, vatten, vatten, öl, öl, vatten, hitta ut, garva åt killen som blivit utslängd på grund av att han pillat på dörrvaktens flickväns rumpa, leta efter jockes cykel, leta efter där man bor, leta efter där man bor, leta efter där man bor....... hitta där man bor. Ringa på hos grannen, dansa med grannen, ringa på hos andra grannen. dansa med andra grannen, som verkar ganska trött och ovillig. Dansa lite själv. dricka lite vatten. äta lite tapeter. ringa till morsans bror torbjörn. försöka förklara vem man är för torbjörn. dricka en vatten till. sova. Stackars torbjörn. Vem fan är torbjörn? Varför sover han i min soffa? Vafan... Redigerat 9 september 2007 av Fidden
Fidden Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Och vems muffins är det jag kalasar på?! Allt är som i en dimma.
Micke H Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Jag tror att jag börjar bli värsta alkohol-resistent! Krävs fler och fler öl för att jag ska bli påverkad, och bakfyllan blir lättar eoch lättare att handksas med.
Overkill Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Jag gjorde ett IQ-test precis! Jag fick 124. Kolla länken i den egna tråden. 😛
Overkill Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 OMG! Foo Fighters på radion! 😛 The Pretender ligger 11:a på digilistan. 🙂
Fidden Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Jag gjorde ett IQ-test precis! Jag fick 124. Kolla länken i den egna tråden. 😆 meh.. jag fick ju exakt samma! Min svaghet är mitt minne, inte speciellt överraskande 😳
Neosus Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Jag gjorde ett IQ-test precis! Jag fick 124. Kolla länken i den egna tråden. 🙂 meh.. jag fick ju exakt samma! Min svaghet är mitt minne, inte speciellt överraskande 😄 Jag ids int ens försöka.. 😆
Recommended Posts