Overkill Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Jag ska nog försöka skriva en ansökan hit: http://www.sweamfo.se/lville.html Ser komplicerat ut... 😆 Men försök du! Så kan du promota mitt band därborta, som vår manager. 😲 Men om jag då får in en ansökan så är dte ju större chans eftersom mindre söker om dte är komplicerat! 😕
Micke H Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Jag ska nog försöka skriva en ansökan hit: http://www.sweamfo.se/lville.html Ser komplicerat ut... 😆 Men försök du! Så kan du promota mitt band därborta, som vår manager. 😲 Men om jag då får in en ansökan så är dte ju större chans eftersom mindre söker om dte är komplicerat! 😕 Sant! 😕 Och dessutom skadar det ju aldrig. Skriv en riktigt komplicerad självbiografi! 😕
Neosus Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 🙂 ...jahopp. Då var det slut på det här roliga.. Dax att sova. 🙂
Neosus Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Eller nej! Ska ladda min mp3spelare med en massa BRA musik... Dvs blues å sånt skit. 🙂
Micke H Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Eller nej! Ska ladda min mp3spelare med en massa BRA musik... Dvs blues å sånt skit. 🙂 Haru tröttnat på Mora Träsk? 🙂
Neosus Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Eller nej! Ska ladda min mp3spelare med en massa BRA musik... Dvs blues å sånt skit. 🙂 Haru tröttnat på Mora Träsk? 🙂 ja 😄
Pazo Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Nyduschad! 😮 Är hemma hos Clara. hon drog tidigare för hon skulle på lektion vid åtta. Så jag vaknade vid en ensam säng 🙁 Men aja. Hon har en sjukt skön handduk och nu luktar jag tjejdeo! 😉
Overkill Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Gregory Crewdsons bilder är sjukt snygga! http://www.artnet.com/artist/4589/gregory-crewdson.html
Micke H Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Simpsons-avsnittet där Homer är homofob måste vara ett av de bättre avsnitten. 😆
Overkill Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Fascinated by eller fascinated with? Inget av dom känns fel direkt... 😕
Overkill Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 En googling ger by en liten fördel. Kanske så att båda funkar. 😛 Hur mycket större skriver man för hand? För jag skriver på ansökan nu men jag skriver på datorn först. 😕
Dingbats Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Jag hatar mig själv. Det är en tjej som går samma ensemblekurs som jag i skolan som jag är lite sådär intresserad av... kanske. Men iaf. Idag när jag var på väg från bussen till skolan kom hon upp framför mig och gick typ 30 meter framför, och hon såg förmodligen mig också. Hon gick lite saktare än mig så om jag bara gick på skulle jag vara ikapp omm typ hundra meter. Men istället för att bara gå på och sen säga hej och börja snacka med henne, som en normal människa, så saktar jag in! ÄR JAG HELT STÖRD I HUVET ELLER?? Hur fan i helvetes helvete ska jag visa mig intresserad och få henne intresserad genom att UNDVIKA HENNE?? A R G H. 😕
Dingbats Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Jag blev fem minuter sen till svenskan också.
Neosus Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 ÄH...vafan... Säg hej lixom fråga läget lixom.. Typ ska vi kn... ska vi ta en fika sådär lixom. Eller bara lixom... Ja Tjejer tycker att det är gulligt om man är sådär lite nervös å sånt 😕 ...fast det är kanske inte så bra om man svettas i hela ansiktet och armhålorna 😛
Dingbats Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 ÄH...vafan... Säg hej lixom fråga läget lixom.. Typ ska vi kn... ska vi ta en fika sådär lixom. Eller bara lixom... Ja Tjejer tycker att det är gulligt om man är sådär lite nervös å sånt 🙂 😉 Mm... Jag har skrivit med stora bokstäver med bläck i handflatan "VAR INTE STÖRD I HUVET", hoppas det påminner mig nästa gång. ...fast det är kanske inte så bra om man svettas i hela ansiktet och armhålorna 😱 Jag har inte duschat sen i tisdags 😱
Recommended Posts