Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Forumet ändrade visningsläge till trädvy för mig utan att jag gjorde något alldeles nyss! Och det tog mig fem minuter att hitta tillbaka... 😊 Vem fan kan vilja använda trädvy egentligen? Speciellt för en sån här tråd, det skulle kräva ett klick för varje nytt inlägg... 😆
Neosus Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 ja vad säger man? Gunatt? ...................................................................jo gunatt! 😊
Dingbats Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag!
Pazo Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 För övrigt: nån mer än jag som gillar att ta sig på snoppen? Jag göre! 😉
Pazo Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Ska väl ta och lägga mig nu astrött jue! Var tvungen att gå upp tidigt för Clara började vid 8. så då gick vi upp då. Jag tog bussen hem å ätit lite mackor. nu ska jag då soca alltså!
Dingbats Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Själv ska jag väl ta och ta mig till skolan till engelskan då.
Pazo Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Jag har engelska klockan 16.15 Msn funkar inte btw! Gonatt!
david.roennlund Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Jag har Matte kl 1030.... och sen fysik hela eftermidagen... usch detta är veckans heldag, hela två lektioner på samma dag... Ja, det är hårt att plugga på komvux 😉
Micke H Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Ska väl ta och lägga mig nuastrött jue! Var tvungen att gå upp tidigt för Clara började vid 8. så då gick vi upp då. Jag tog bussen hem å ätit lite mackor. nu ska jag då soca alltså! Pazo och Clara, sitter i ett träd och P-U-S-S-A-S!
Overkill Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Jag ska nog försöka skriva en ansökan hit: http://www.sweamfo.se/lville.html
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Pazo har en god egenskap... han är så uppriktig. 😆
Micke H Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Jag ska nog försöka skriva en ansökan hit: http://www.sweamfo.se/lville.html Ser komplicerat ut... 😆 Men försök du! Så kan du promota mitt band därborta, som vår manager. 😛
Dingbats Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Ska väl ta och lägga mig nuastrött jue! Var tvungen att gå upp tidigt för Clara började vid 8. så då gick vi upp då. Jag tog bussen hem å ätit lite mackor. nu ska jag då soca alltså! Pazo och Clara, sitter i ett träd och P-U-S-S-A-S! Fy vad äckligt! 😆
Dingbats Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Skulle det verkligen vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem?
Dingbats Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Nu har jag slagit i sista spiken på elfte och sista låten till min nästa skiva 🥰 Nu är det bara och börja spela in!
Dingbats Postat 6 september 2007 Postat 6 september 2007 Yay, skrev just mitt första användbara shellskript! 🥰
Recommended Posts