Dingbats Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Vadå, vad skrev de då? Typ "första dan solade vi lite och sen åt vi chips och spelade lite Gameboy, andra dan gick vi en promenad på förmiddan och sen målade vi om garaget, tredje dan..."? 😆
Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Vadå, vad skrev de då? Typ "första dan solade vi lite och sen åt vi chips och spelade lite Gameboy, andra dan gick vi en promenad på förmiddan och sen målade vi om garaget, tredje dan..."? 😆 Nåja, tror det handlade typ om medias inverkan på invidividen, eller nåt sånt... 😆
Dingbats Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Jag läste förresten nån högskoleavhandling som ett par hade gjort, hittade på nätet, det var nånting med nån undersökning de hade gjort om användarvänligheten i två operativsystem, och det var skitdåligt gjort! Jag tänkte bara "det där hade jag kunnat gjort bättre i åttan". Det kändes bra 😆
Dingbats Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Jag har haft samma strängar på min akustiska gitarr i mer än ett år nu... 😱
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Jag har haft samma strängar på min akustiska gitarr i mer än ett år nu... 😱 När jag bytte strängar hade dom suttit på i minst 1½ år. 😉
Dingbats Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Jag har haft samma strängar på min akustiska gitarr i mer än ett år nu... 😱 När jag bytte strängar hade dom suttit på i minst 1½ år. 😉 Det r ju skitäckligt med så gamla! Man sätter sig ner och spelar och efter två minuter är man så äcklig om händerna så man måste gå och tvätta sig!
Neosus Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Jag byter mina lika ofta som jag byter kallsonger 😱 2 gånger per år 😉
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 What if I say I'm not like the others! I'm that voice inside your head you refuse to hear! The Pretender är sjukt grym! 😱
Dingbats Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 The Pretender är sjukt grym! 😛 Ditt ansikte är sjukt grymt 😉 😱
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Paaazzoooo... 😱 Prosit. Det är änna tråkigt på datorn när man inte har någon att prata med. 😉
Dingbats Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 För övrigt: nån mer än jag som gillar att ta sig på snoppen?
Fidden Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 jag vet folk som BESTÄMT hävdar att pömsig betyder sexuellt utmattad... fast jag är iofs ingen av dem.
Dingbats Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Om de uppfattar ordet som den betydelsen så gör de väl det och då betyder det det för dem, men alla jag vet förstår iaf pömsig som trött. Nu ska jag nog gå och lägga mig.
Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 jag vet folk som BESTÄMT hävdar att pömsig betyder sexuellt utmattad... fast jag är iofs ingen av dem. Jag har också stött på det! 😛
Dingbats Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Vänta förresten, jag ka ju inte gå och lägga mig utan att säga gonatt först! Gonatt!
Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 För övrigt: nån mer än jag som gillar att ta sig på snoppen? If you're touch it more than once, you're playing with it!
Recommended Posts