Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vadå, vad skrev de då? Typ "första dan solade vi lite och sen åt vi chips och spelade lite Gameboy, andra dan gick vi en promenad på förmiddan och sen målade vi om garaget, tredje dan..."? 😆

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Vadå, vad skrev de då? Typ "första dan solade vi lite och sen åt vi chips och spelade lite Gameboy, andra dan gick vi en promenad på förmiddan och sen målade vi om garaget, tredje dan..."? 😆

Nåja, tror det handlade typ om medias inverkan på invidividen, eller nåt sånt... 😆

Postat

Jag läste förresten nån högskoleavhandling som ett par hade gjort, hittade på nätet, det var nånting med nån undersökning de hade gjort om användarvänligheten i två operativsystem, och det var skitdåligt gjort! Jag tänkte bara "det där hade jag kunnat gjort bättre i åttan". Det kändes bra 😆

Postat
Jag har haft samma strängar på min akustiska gitarr i mer än ett år nu... 😱
När jag bytte strängar hade dom suttit på i minst 1½ år. 😉

Det r ju skitäckligt med så gamla! Man sätter sig ner och spelar och efter två minuter är man så äcklig om händerna så man måste gå och tvätta sig!

Postat

Om de uppfattar ordet som den betydelsen så gör de väl det och då betyder det det för dem, men alla jag vet förstår iaf pömsig som trött.

Nu ska jag nog gå och lägga mig.

Postat
jag vet folk som BESTÄMT hävdar att pömsig betyder sexuellt utmattad... fast jag är iofs ingen av dem.

Jag har också stött på det! 😛

musik (oregistrerad)
Postat

Ska äta.

Sen bajsa.

Basalt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.