Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Clara var ett fint namn!

Javet :rolleyes:

Jag hade min första ensemblelektion idag i skolan och våran basist heter också Clara! 🥰 Hon verkar rätt söt :rolleyes:

drloop (oregistrerad)
Postat
gonattttt

Gnatt!

musik (oregistrerad)
Postat

Pazo:

😉😉😉😆😆😆😆

Postat

Eftersom min jävla skitskola ställer in var och varannan lektion, så tänker jag börja extrajobba. Har redan fått ett erbjudande. 😆

Postat
Det har visst varit värsta terrorhotet mot Frankfurt-flygplatsen. Kul! Det är där jag landar när jag ska till Tyskland. 😉

När ska du till Tyskland?

Postat
Det har visst varit värsta terrorhotet mot Frankfurt-flygplatsen. Kul! Det är där jag landar när jag ska till Tyskland. 🙂

15-19 oktober. 😉
Postat
Eftersom min jävla skitskola ställer in var och varannan lektion, så tänker jag börja extrajobba. Har redan fått ett erbjudande. 🙂
Vart då? 😉

http://www.greenit.se 😉

Det verkar coolt. 😎

Jag ska designa deras CMS-system. Tror jag i alla fall, eftersom jag inte har fått jobbet än. Men det är så gott som klart, ska på intervju på fredag. Om jag inte gör något alltför skumt där, så är nog jobbet mitt. 😄

Helt sjukt. Jag har letat sommarjobb som en galning, men ett extrajobb dyker upp ur tomma intet. Jag började söka igår. 🙂

Postat
Det har visst varit värsta terrorhotet mot Frankfurt-flygplatsen. Kul! Det är där jag landar när jag ska till Tyskland. 😄

15-19 oktober. 😉

Ich bin eine Berliner! Ich habe eine Affe um die Ecke! Achtung! Achtung! Heil Hitler! 🙂

Postat
Det har visst varit värsta terrorhotet mot Frankfurt-flygplatsen. Kul! Det är där jag landar när jag ska till Tyskland. 😛

15-19 oktober. :rolleyes:

Ich bin eine Berliner! Ich habe eine Affe um die Ecke! Achtung! Achtung! Heil Hitler! 😳

😮 Det värsta är ju att ungefär sådär kommer jag väl låta! Är ju en skolresa så vi ska ju prata tyska med tyskar. Kommer gå åt helvete 😆
Postat (redigerat)
Eftersom min jävla skitskola ställer in var och varannan lektion, så tänker jag börja extrajobba. Har redan fått ett erbjudande. 🙂
Vart då? :rolleyes:

http://www.greenit.se 😛

Det verkar coolt. 😎

Jag ska designa deras CMS-system. Tror jag i alla fall, eftersom jag inte har fått jobbet än. Men det är så gott som klart, ska på intervju på fredag. Om jag inte gör något alltför skumt där, så är nog jobbet mitt. 😮

Helt sjukt. Jag har letat sommarjobb som en galning, men ett extrajobb dyker upp ur tomma intet. Jag började söka igår. 😳

Hade inte du sommarjobb på picsearch? 😆 Redigerat av Overkill
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.