Pazo Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Antagligen inte, eftersom du inte fattade vad jag menade. Men när man säger "the one" så betyder de ju den man ska gifta sig med... Sånt ska jag inte syssla med före 30års åldern iaf
Micke H Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Näe, the one betyder väl inte den man ska (för)gifta sig med? Snarare den man ska förlusta sig med.
Dingbats Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Clara var ett fint namn! Javet Jag hade min första ensemblelektion idag i skolan och våran basist heter också Clara! 🥰 Hon verkar rätt söt
Pico Postat 5 september 2007 Trådstartare Postat 5 september 2007 (redigerat) Gweh. Go Pazo, fick ditt sms btw... 😆 Redigerat 5 september 2007 av Pico
Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Eftersom min jävla skitskola ställer in var och varannan lektion, så tänker jag börja extrajobba. Har redan fått ett erbjudande. 😆
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Gweh. Go Pazo, fick ditt sms btw... 🙂 Välkommen tillbaka. 😄 Sen det smset svarar han nästan aldrig på sms. Undra varför. 😉
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Eftersom min jävla skitskola ställer in var och varannan lektion, så tänker jag börja extrajobba. Har redan fått ett erbjudande. 🙂 Vart då? 😉
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Det har visst varit värsta terrorhotet mot Frankfurt-flygplatsen. Kul! Det är där jag landar när jag ska till Tyskland. 😉
Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Eftersom min jävla skitskola ställer in var och varannan lektion, så tänker jag börja extrajobba. Har redan fått ett erbjudande. 😄 Vart då? 😉 http://www.greenit.se 🙂
Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Det har visst varit värsta terrorhotet mot Frankfurt-flygplatsen. Kul! Det är där jag landar när jag ska till Tyskland. 😉 När ska du till Tyskland?
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Det har visst varit värsta terrorhotet mot Frankfurt-flygplatsen. Kul! Det är där jag landar när jag ska till Tyskland. 🙂 När ska du till Tyskland? 15-19 oktober. 😉
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Eftersom min jävla skitskola ställer in var och varannan lektion, så tänker jag börja extrajobba. Har redan fått ett erbjudande. 😉 Vart då? 😉 http://www.greenit.se 🙂 Det verkar coolt. 😄
Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Eftersom min jävla skitskola ställer in var och varannan lektion, så tänker jag börja extrajobba. Har redan fått ett erbjudande. 🙂 Vart då? 😉 http://www.greenit.se 😉 Det verkar coolt. 😎 Jag ska designa deras CMS-system. Tror jag i alla fall, eftersom jag inte har fått jobbet än. Men det är så gott som klart, ska på intervju på fredag. Om jag inte gör något alltför skumt där, så är nog jobbet mitt. 😄 Helt sjukt. Jag har letat sommarjobb som en galning, men ett extrajobb dyker upp ur tomma intet. Jag började söka igår. 🙂
Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Det har visst varit värsta terrorhotet mot Frankfurt-flygplatsen. Kul! Det är där jag landar när jag ska till Tyskland. 😄 När ska du till Tyskland? 15-19 oktober. 😉 Ich bin eine Berliner! Ich habe eine Affe um die Ecke! Achtung! Achtung! Heil Hitler! 🙂
Micke H Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 (redigerat) Donald Duck is a nazi! Redigerat 5 september 2007 av Lynxo
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Det har visst varit värsta terrorhotet mot Frankfurt-flygplatsen. Kul! Det är där jag landar när jag ska till Tyskland. 😛 När ska du till Tyskland? 15-19 oktober. Ich bin eine Berliner! Ich habe eine Affe um die Ecke! Achtung! Achtung! Heil Hitler! 😳 😮 Det värsta är ju att ungefär sådär kommer jag väl låta! Är ju en skolresa så vi ska ju prata tyska med tyskar. Kommer gå åt helvete 😆
Overkill Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 (redigerat) Eftersom min jävla skitskola ställer in var och varannan lektion, så tänker jag börja extrajobba. Har redan fått ett erbjudande. 🙂 Vart då? http://www.greenit.se 😛 Det verkar coolt. 😎 Jag ska designa deras CMS-system. Tror jag i alla fall, eftersom jag inte har fått jobbet än. Men det är så gott som klart, ska på intervju på fredag. Om jag inte gör något alltför skumt där, så är nog jobbet mitt. 😮 Helt sjukt. Jag har letat sommarjobb som en galning, men ett extrajobb dyker upp ur tomma intet. Jag började söka igår. 😳 Hade inte du sommarjobb på picsearch? 😆 Redigerat 5 september 2007 av Overkill
Recommended Posts