Dingbats Postat 2 september 2007 Postat 2 september 2007 alla har en sida den blir aldrig bra på kort huvet går att vrida ända bort till ogjort
Fidden Postat 2 september 2007 Postat 2 september 2007 Ännu en halvfärdig låt som aldrig kommer bli klar... 😉 Men fy tusan vad jag gillar den 😄
Dingbats Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 friends say it's fine, friends say it's good everybody says it's just like robin hood 20th century boy, I wanna be your toy!
Micke H Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Iiii wanna rooooock and rooool aaaaaall niiiiiight! And party eeeeeveryday daaaaay! Iiii wanna rooooock and rooool aaaaaall niiiiiight! And party eeeeeveryday daaaaay!
Dingbats Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 jag tror att du nog bara har blivit liteaklwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwj osv
Overkill Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Jag kollar lite på skivor nu. Nästa gång jag beställer skivor (blir väl kanske när studiebidraget kommer) så blir det från Megastore, eftersom CDON knappt har några Death Cab-skivor. 😆 Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare Death Cab For Cutie - Photo Album Death Cab For Cutie - Something About Airplanes Death Cab For Cutie - John Byrd Ep Postal Service - Give Up (CD) Det blir cirka 140 kronor per skiva. Dyrt, men vad fan. Har ju inga andra intressen att tala om 🙂
Micke H Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Att vara både musiklyssnare och musikutövare SAMTIDIGT måste vara ett av de dyraste intressen man kan ha. 😆 Tänk själv vad fem gitarrer, två gitarrstärkare, ett keyboard, ett hundratal skivor, tjugotal musik-DVD:er, och tusentals tillbehör såsom strängar, lemon oil, stämapparater, metronom, stämskruvar, diverse böcker, högar med sladdar, osv osv osv... 🙂 Jag vågar inte gå in på all tid man lagt ner på det... 🙂
Neosus Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Så sant så.. Å alla grejer som man köper och sedan säljer till en tredjedels pris... Huvvaligen! Ja å sedan så kostar ölen oxå sin lilla peng.. 😆
Overkill Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Ja. Hundra skivor borde ju ha kostat cirka 10 000 liksom. 😆
Micke H Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Så sant så.. Å alla grejer som man köper och sedan säljer till en tredjedels pris... Huvvaligen! Ja å sedan så kostar ölen oxå sin lilla peng.. 😱 Hur klassar du det som musik? Spelar du på glasen när dom är halvtomma eller? 🙂 Hinner dom någonsin vara halvtomma? 😆
Micke H Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.
Recommended Posts