Jump to content
Annons

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat
Vem är Murphy?

"Murphys lag, ett modernt tänkespråk som formuleras ungefär som om något kan gå fel så kommer det förr eller senare göra det." /Wikipedia.

Själv tycker jag O'Tooles lag är bättre. Dvs att murphy var en jävla optimist.

Kan det bli värre än Murphys lag??

Vad sägs om musiks lag?

"Om något kan gå rätt, så kommer det förr eller senare att göra det"...

🙂

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Veckans rummel och rabalder: Vi hade middag på Longhorn på Hornstull med jobbet i tisdags. En del öl. Efter middagen förflyttade vi oss till baren där man fick i sig ett par glas rött och några whiskey (min chef fösökte lära mig lite whiskey-teori men jag vet inte om det gick in). Efter detta sade min chef, mest på skoj, om han och jag inte skulle dra vidare. Jag var vid det här laget ganska tankad, så jag sa att jaaaa det ska vi! Det hela fortsatte med att han och jag drog till Mest på Götgatsbacken, drack ohyggliga mängder alkohol, förolämpade en tjej där som bara råkade jobba på kundsupporten hos en av våra operatörskunder. Vid det här laget var jag äckligt dyngig. Nåväl. Klockan var över ett nu och det var ju ändå arbetsdag imorgon, så han försvinner med en taxi och kvar står jag på Medborgarplatsen och undrar hur jag ska ta mig till förorten nu när både pendeln och t-banan slutat gå. Nattbussen är jobbig och krånglig. Näe, tänkte jag, jag GÅR...... till JOBBET! Så jag börjar knata från Slussen (efter en pratstund med ett jeans-smugglande fyllo) och hela vägen till Liljeholmen där jag stiger in på kontoret vid trerycket. Jag går in i köket där jag käkar upp någons nudlar samtidigt som jag försöker förklara min brutala fyllehicka för flickvännen som ringde. Blandar en sängfösare av vad jag kan hitta i kylen (glögg+koskenkorva+mjölk) och tar ett par filtar och somnar framåt kl 4 på golvet i serverrummet. Upp kl åtta, jobba, telefonkonferens m.m. Så... det var min tis/ons. 😕

Postat
Veckans rummel och rabalder: Vi hade middag på Longhorn på Hornstull med jobbet i tisdags. En del öl. Efter middagen förflyttade vi oss till baren där man fick i sig ett par glas rött och några whiskey (min chef fösökte lära mig lite whiskey-teori men jag vet inte om det gick in). Efter detta sade min chef, mest på skoj, om han och jag inte skulle dra vidare. Jag var vid det här laget ganska tankad, så jag sa att jaaaa det ska vi! Det hela fortsatte med att han och jag drog till Mest på Götgatsbacken, drack ohyggliga mängder alkohol, förolämpade en tjej där som bara råkade jobba på kundsupporten hos en av våra operatörskunder. Vid det här laget var jag äckligt dyngig. Nåväl. Klockan var över ett nu och det var ju ändå arbetsdag imorgon, så han försvinner med en taxi och kvar står jag på Medborgarplatsen och undrar hur jag ska ta mig till förorten nu när både pendeln och t-banan slutat gå. Nattbussen är jobbig och krånglig. Näe, tänkte jag, jag GÅR...... till JOBBET! Så jag börjar knata från Slussen (efter en pratstund med ett jeans-smugglande fyllo) och hela vägen till Liljeholmen där jag stiger in på kontoret vid trerycket. Jag går in i köket där jag käkar upp någons nudlar samtidigt som jag försöker förklara min brutala fyllehicka för flickvännen som ringde. Blandar en sängfösare av vad jag kan hitta i kylen (glögg+koskenkorva+mjölk) och tar ett par filtar och somnar framåt kl 4 på golvet i serverrummet. Upp kl åtta, jobba, telefonkonferens m.m. Så... det var min tis/ons. 🙂

😉 Det är min pôjk det...

Postat

Om man typ bitit av en liten bit av toppen på en framtand, sådär så det känns lite strävt och vasst vid brottytan, men knappt syns att biten saknas och det inte gör ont för fem öre, ska man gå till tandläkaren då?

Postat (redigerat)

Alltså shitt! Jag läste hela den här dryga tråden för att komma fram till att borde ha gjort något annat....

Redigerat av Dag
Postat
Veckans rummel och rabalder: Vi hade middag på Longhorn på Hornstull med jobbet i tisdags. En del öl. Efter middagen förflyttade vi oss till baren där man fick i sig ett par glas rött och några whiskey (min chef fösökte lära mig lite whiskey-teori men jag vet inte om det gick in). Efter detta sade min chef, mest på skoj, om han och jag inte skulle dra vidare. Jag var vid det här laget ganska tankad, så jag sa att jaaaa det ska vi! Det hela fortsatte med att han och jag drog till Mest på Götgatsbacken, drack ohyggliga mängder alkohol, förolämpade en tjej där som bara råkade jobba på kundsupporten hos en av våra operatörskunder. Vid det här laget var jag äckligt dyngig. Nåväl. Klockan var över ett nu och det var ju ändå arbetsdag imorgon, så han försvinner med en taxi och kvar står jag på Medborgarplatsen och undrar hur jag ska ta mig till förorten nu när både pendeln och t-banan slutat gå. Nattbussen är jobbig och krånglig. Näe, tänkte jag, jag GÅR...... till JOBBET! Så jag börjar knata från Slussen (efter en pratstund med ett jeans-smugglande fyllo) och hela vägen till Liljeholmen där jag stiger in på kontoret vid trerycket. Jag går in i köket där jag käkar upp någons nudlar samtidigt som jag försöker förklara min brutala fyllehicka för flickvännen som ringde. Blandar en sängfösare av vad jag kan hitta i kylen (glögg+koskenkorva+mjölk) och tar ett par filtar och somnar framåt kl 4 på golvet i serverrummet. Upp kl åtta, jobba, telefonkonferens m.m. Så... det var min tis/ons. 😉

🙂

Postat

Jag lyssnade på låten Octavarium förut. Den är egentligen helt sjukt bra! Inte så mycket onani utan lite lugnare. Mike spelar ju lite normalt faktiskt.

Guns N' Roses cover på Sympathy for the Devil är också helt underbart bra. Den växer och växer och bara wäääää! 🙂

Jag fixade e-sträng igår med! Och det gick bra att få dit den. 😉

Postat

På onsdag börjar Heroes på fyran. Tyvärr krockar det med What About Brian. Klockan 22.00 på onsdagar är det Studio 60 on the Sunset Strip också. Bra serie! Snart börjar nog Entourage på SVT också. För det var väl där den skulle gå?

Postat (redigerat)

Men Entourage har ju redan gått på SVT kom jag på. I alla fall första säsongen.

EDIT: Dumt att inte läsa vad andra skriver. 🙂

Redigerat av Overkill
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.