Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Fy fan ni är grymma! 😉

Speciellt du, Overkill! 🙁😎

Repet var dock en besvikelse. Varken trummisen eller basisten kunde komma... 😉

Better luck next time. 😄
Postat
Hur gör man ett talstreck? Inget sånt - utan ett längre. :rolleyes:

I Word har jag för mig att det finns en autokorrigeringsfunktion. (Vilket långt jävla ord... 😉 ). När du startar en ny rad med ett vanligt streck, blir det ett längre automatiskt. Men hur man skriver det själv, vet jag inte...

Postat

Eller alltså, jag kopierade strecken från character map, jag vet faktiskt inte hur man får fram dem på annat sätt 😉

Kycklinghjärtalaborationen gick fullständigt åt skogen. :rolleyes:

Postat
Hur gör man ett talstreck? Inget sånt - utan ett längre. :rolleyes:

I Word har jag för mig att det finns en autokorrigeringsfunktion. (Vilket långt jävla ord... 😉 ). När du startar en ny rad med ett vanligt streck, blir det ett längre automatiskt. Men hur man skriver det själv, vet jag inte...

Det kom såntdär grönt streck under efter ett tag.

Fina streck, Fidden! 🙂

Postat

─ Nu vet jag

Sätt på num-lock. Håll inne Alt. Skriv in 2500 med numpad-tangenterna (de andra funkar inte).

Postat
─ Nu vet jag

Sätt på num-lock. Håll inne Alt. Skriv in 2500 med numpad-tangenterna (de andra funkar inte).

Du glömde att man ska tugga på en Hubba Bubba, dansa runt ett altare och sjunga We shall overcome.

Postat

Jag skriver på intervjun nu! Sen ska jag lägga över Harlan Coben - The Woods på iPoden. Ljudböcker är fiiint. Hoppas gubben som pratar är skön bara.

Postat (redigerat)

Att det ser ut såhär istället för såhär. 🙂

EDIT: Och att det är semantisk markup som gör att man lätt kan ändra saker i efterhand, och det är lättare att autogenerera innehållsförteckningar, referenser, fotnoter osv.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.