Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Ännu bättre är att först snurra det några varv och sen vika det på mitten. Då kommer det coila ihop sig skitsnyggt automagiskt.

Postat

By the way, gonatt. Nu ska jag ladda cd-spelaren med sigge ros och sedan somna som en gnu... som somnar... som en gnu... som somnar.... som en gnu... som somnar.. som en fisk. nej som en gnu. som somnar.

Postat
Plus att det är fucking jävla kallt ute.

En tisha en tröja och en lätt jacka. sen en mössa också!

Så var man tvungen att vara ute!

Härligt! 🙁

Postat

Jag pallar fan inte med musik längre...jag blir så jäkla less. Bandet kommer ingenstans. Vi ska prova både basist och trummis ikväll, men vi har gått igenom den här jävla processen så jävla många gånger redan, att jag inte ens har någon lust till det...Om det inte går bra ikväll, så tänker jag säga till Kristian att jag vill hoppa av.

Postat

Hoppas det går/gick bra ikväll då, lynxo!

(med eller utan lyxull 😉 )

Idag var det 3 timmars labgenomgång och en föreläsning. Sen har jag suttit och beräknat koncentrationer inför en cool lab imorgon. Vi ska slajsa hjärta från kycklingembryo och spänna upp småbitarna med snöre. Sen ska vi skicka elchocker genom hjärtbitarna och mäta hur mycket muskulaturen drar ihop sig. Sen ska vi testa hur mycket hårdare hjärtmusklerna jobbar om man tillsätter olika koncentrationer av adrenalin 🙂

Postat

Fy fan ni är grymma! 😆

Speciellt du, Overkill! 😆 :lol:

Repet var dock en besvikelse. Varken trummisen eller basisten kunde komma... 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.