Overkill Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 Overkill, jag älskar Ordinary Desire! 🙂 Min låt? Vem annars? 😆 😄 Jag tror jag ändrat lite sen den versionen som ligger här. Åtminstone ljuden på trummorna. Men tack! 🙂
Fidden Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 Vissa dagar låter allt skit... förutom Logh. De låter alltid fantastiskt. Försökte lyssna på frou frou och eskobar först, funkade inte alls. P3 var inte ens nära. Det var länge sedan jag lyssnade på logh. Alldeles för länge sedan.
Overkill Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 Jag var på biblioteket förut. Skulle göra en intervju med någon där om en grej som heter Demoteket. Men snubben som hade hand om det var inte där. Fick i alla fall lånat Hannibal - Upptakten. 😱
Dingbats Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 Jag har just haft dialog med Piratpartiets vice ordförande på deras forum
Micke H Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 (redigerat) Jag har just haft dialog med Piratpartiets vice ordförande på deras forum 😆 Frågade du honom hur artister som inte spelar live ska kunna självförsörja sig om allt är gratis? EDIT: förresten, lets not go there... Redigerat 24 augusti 2007 av Lynxo
Micke H Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 OVERKILL!! Accepta min friend request på Myspace! Är du för fin för mig? 😆
Dingbats Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 Såg precis Snakes on a plane! Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Pazo Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Då var man mätt efter att ha fyllekäkat! blääää Kul festat idag iof
david.roennlund Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Godmorgon! I torsdags var jag på akuten mellan kl 15 och 22.30... segt som attan Men de klämde lite på mig, rygg o nacke + att de röntgade höften, men jag hade inga skador på skelettet! Nu är jag lite allmänt stel och har ont i höften, men det är inte så farligt. f.ö. är det nån annan än jag som har fint väder idag ?
Pazo Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Vadå du har fint väder? 😆 De har ju varit asbra väder hela veckan. Just nu äre dock lite blåsigt med moln 🙂
Dingbats Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Äntligen funkar phpMyAdmin! 😆 Och klockan är leet!
david.roennlund Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Vadå du har fint väder? 😆De har ju varit asbra väder hela veckan. Just nu äre dock lite blåsigt med moln 🙁 hm, ja du har rätt, det har ju varit fint väder hela veckan 🙂
Dingbats Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Micke H Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Nån som har erfarenhet av TV-out? Jag har försökt koppla datorn till TV:n, men får ingen färg...det är S-video till Scart-adapter. Har hört att vissa har löst det genom att köra S-video till adapter till RCA istället... Och jag har installerat senaste drivrutinerna... 🥰
Pazo Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Nån som har erfarenhet av TV-out? Jag har försökt koppla datorn till TV:n, men får ingen färg...det är S-video till Scart-adapter. Har hört att vissa har löst det genom att köra S-video till adapter till RCA istället... Och jag har installerat senaste drivrutinerna... 🥰 Kollat PAL/NTSC instälningarna?
david.roennlund Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 (redigerat) Men de klämde lite på mig 🥰 🥰 Redigerat 25 augusti 2007 av david.roennlund
david.roennlund Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Nån som har erfarenhet av TV-out? Jag har försökt koppla datorn till TV:n, men får ingen färg...det är S-video till Scart-adapter. Har hört att vissa har löst det genom att köra S-video till adapter till RCA istället... Och jag har installerat senaste drivrutinerna... 🥰 Kollat PAL/NTSC instälningarna? mm, låter som ett typiskt PAL/NTSC problem!
david.roennlund Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Visst är vi allmänbildade David? mm, helt klart!
Overkill Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Min nya engelskalärare verkar cool. Hon kommer från Michigan och har jobbat som au-pair för en italiensk maffiafamilj. Hon lyssnar på Metallica också. På måndag ska man ta med sig 3-5 föremål som visar vem man är. Hittills har jag kommit på en Bloc Party-skiva, en trumstock och boken Scar Tissue. Jag vet inte om och vad jag ska ta med mig mer. 🥰
david.roennlund Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Kanke en laptop inloggad på studioforum 🥰
Pazo Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Som det är nu har jag fyra stycken riktigt feta Dance,Kill,Move låtar. Jag borde nästan börja skicka lite till bolag känns det som 🥰
Recommended Posts