Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Overkill, jag älskar Ordinary Desire! 🙂
Min låt? :rolleyes:

Vem annars? 😆

😄 Jag tror jag ändrat lite sen den versionen som ligger här. Åtminstone ljuden på trummorna. Men tack! 🙂
Postat

Vissa dagar låter allt skit... förutom Logh. De låter alltid fantastiskt. Försökte lyssna på frou frou och eskobar först, funkade inte alls. P3 var inte ens nära. Det var länge sedan jag lyssnade på logh. Alldeles för länge sedan.

Postat

Jag var på biblioteket förut. Skulle göra en intervju med någon där om en grej som heter Demoteket. Men snubben som hade hand om det var inte där. :rolleyes:

Fick i alla fall lånat Hannibal - Upptakten. 😱

Postat (redigerat)
Jag har just haft dialog med Piratpartiets vice ordförande på deras forum 😆

Frågade du honom hur artister som inte spelar live ska kunna självförsörja sig om allt är gratis?

EDIT: förresten, lets not go there...

Redigerat av Lynxo
Postat

Godmorgon!

I torsdags var jag på akuten mellan kl 15 och 22.30... segt som attan :rolleyes:

Men de klämde lite på mig, rygg o nacke + att de röntgade höften, men jag hade inga skador på skelettet!

Nu är jag lite allmänt stel och har ont i höften, men det är inte så farligt.

f.ö. är det nån annan än jag som har fint väder idag ?

Postat
Vadå du har fint väder? 😆

De har ju varit asbra väder hela veckan. Just nu äre dock lite blåsigt med moln 🙁

hm, ja du har rätt, det har ju varit fint väder hela veckan 🙂

Postat

Nån som har erfarenhet av TV-out? Jag har försökt koppla datorn till TV:n, men får ingen färg...det är S-video till Scart-adapter. Har hört att vissa har löst det genom att köra S-video till adapter till RCA istället...

Och jag har installerat senaste drivrutinerna... 🥰

Postat
Nån som har erfarenhet av TV-out? Jag har försökt koppla datorn till TV:n, men får ingen färg...det är S-video till Scart-adapter. Har hört att vissa har löst det genom att köra S-video till adapter till RCA istället...

Kollat PAL/NTSC instälningarna?

Postat

Kollat PAL/NTSC instälningarna?

mm, låter som ett typiskt PAL/NTSC problem!

Postat

Min nya engelskalärare verkar cool. Hon kommer från Michigan och har jobbat som au-pair för en italiensk maffiafamilj. Hon lyssnar på Metallica också.

På måndag ska man ta med sig 3-5 föremål som visar vem man är. Hittills har jag kommit på en Bloc Party-skiva, en trumstock och boken Scar Tissue. Jag vet inte om och vad jag ska ta med mig mer. 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.