Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Kom precis ifrån sjukgymnastiken.

Har haft ryggskott i 3,5 månad nu.

Ska till ortopeden för första gången imon (lång väntetid).

😄

:musik

Postat

Var ute och cyklade i uppsala och när jag kom förbi en parkerad bil öppnades dörren :rolleyes:

Jag flög i en fin båge och landade på den hårda asfalten... allt gick bra men jag fick ont lite här o var.

Nu ska jag till Ackis, Sjukhuset, och kolla mina skador så att jag får dem registrerade hos mitt försäkringsbolag o så.

//david

Postat
Var ute och cyklade i uppsala och när jag kom förbi en parkerad bil öppnades dörren 😮

Jag flög i en fin båge och landade på den hårda asfalten... allt gick bra men jag fick ont lite här o var.

Nu ska jag till Ackis, Sjukhuset, och kolla mina skador så att jag får dem registrerade hos mitt försäkringsbolag o så.

//david

Sunes sommar!

Postat
Var ute och cyklade i uppsala och när jag kom förbi en parkerad bil öppnades dörren 😮

//david

Sunes sommar!

cardoor.jpg

Ahhhhhhh!!!!!!!! 😮

Postat

snarare en s.k ånej-sekund.

fy fanken, hur gick det med dig? kan du lägga på mer fiol och nyckelharpa åt mig 😮

Människan är egoist 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.