Micke H Postat 22 augusti 2007 Postat 22 augusti 2007 Starkt jobbat, Lynxo! ☺️ 😛 Way to go, boy! ☺️ Hoppas du får svar, Lynxo! Men pöjkar då... 🙂
Dingbats Postat 22 augusti 2007 Postat 22 augusti 2007 oj fastnade på wikipedia nu ska jag gå och lägga mig
Dingbats Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Ska man ta och gå och skita och masa sig iväg till skolan då...
Pazo Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Här är man nyduschad och sliten av festandet 😄 haha
musik (oregistrerad) Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Kom precis ifrån sjukgymnastiken. Har haft ryggskott i 3,5 månad nu. Ska till ortopeden för första gången imon (lång väntetid). 😄 :musik
david.roennlund Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Var ute och cyklade i uppsala och när jag kom förbi en parkerad bil öppnades dörren Jag flög i en fin båge och landade på den hårda asfalten... allt gick bra men jag fick ont lite här o var. Nu ska jag till Ackis, Sjukhuset, och kolla mina skador så att jag får dem registrerade hos mitt försäkringsbolag o så. //david
Micke H Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Var ute och cyklade i uppsala och när jag kom förbi en parkerad bil öppnades dörren 😮Jag flög i en fin båge och landade på den hårda asfalten... allt gick bra men jag fick ont lite här o var. Nu ska jag till Ackis, Sjukhuset, och kolla mina skador så att jag får dem registrerade hos mitt försäkringsbolag o så. //david Sunes sommar!
david.roennlund Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Var ute och cyklade i uppsala och när jag kom förbi en parkerad bil öppnades dörren 😮Jag flög i en fin båge och landade på den hårda asfalten... allt gick bra men jag fick ont lite här o var. Nu ska jag till Ackis, Sjukhuset, och kolla mina skador så att jag får dem registrerade hos mitt försäkringsbolag o så. //david Sunes sommar! Ahhhhhhh!!!!!!!! 😮
Fidden Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Aj... Var det ett sånt där slow-motion ögonblick? Sådär så att luftfärden kändes som en evighet?
Emulator Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 snarare en s.k ånej-sekund. fy fanken, hur gick det med dig? kan du lägga på mer fiol och nyckelharpa åt mig 😮 Människan är egoist 😮
Novembernatt Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Bump! Köpte en ny mick idag! Ännu en Shure sm57
Recommended Posts