Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Min röv har blivit mindre.

Postat

Ikväll gillar jag inte msn av en anledning!

Folk tror man är dum eller trög eller dryg bara för att man råkar byta till inte vid datorn på msn. trotts att msn ska göra det själöv när man inte varit vid datorn på fem minuter.

Som om jag vore nån jävla slav till msn som alltid måste vara 100% korrekt med det. Skärp er! 🙂

Postat

Folk tror man är dum eller trög eller dryg bara för att man råkar byta till inte vid datorn på msn. trotts att msn ska göra det själöv när man inte varit vid datorn på fem minuter.

Som om jag vore nån jävla slav till msn som alltid måste vara 100% korrekt med det. Skärp er! 🙂

baby_crying_closeup.jpg

Postat

Som om jag vore nån jävla slav till msn som alltid måste vara 100% korrekt med det. Skärp er! 😏

Hahaha 😆

Mina skor har kommit. Jag ska hämta dom sen. Problemet är att jag vet inte vad det kostar och om Jacobs keps är med. 😳

Postat
Hej Lynxo!

Ikväll blir det fest igen... 😆

LÖrdags...fest...måndags...fest...igår...fest...idag...fest...imorgon...fest....

freda...fest...osv

😏

Det är hårt att vara student 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.