Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Jävlar vilket inlägg Dingbats! Du är grym! Men det visste vi ju redan eftersom du hänger i längsta. 😳
Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Jag bokade förresten Foo Fighters nya album nu. Jag torde vara en av de första som gjorde det. 😳
Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Jag har också döpt "boken" jag har börjat skriva lite på till "The Art of Seduction".
Micke H Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Jag har också döpt "boken" jag har börjat skriva lite på till "The Art of Seduction". Coolt namn, jag kanske snor det som en låttitel. 😳
Micke H Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Och gör en koncept-låt som handlar om din bok. 😳
Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Jag har också döpt "boken" jag har börjat skriva lite på till "The Art of Seduction". Coolt namn, jag kanske snor det som en låttitel. 😛 Och gör en koncept-låt som handlar om din bok. 🙂 Det är fult att sno 😛 Lite töntigt med en engelsk titel på något svenskt men "konsten att förföra" alt. "förförelsens konst" gör sig inte riktigt. Dingbats, än så länge handlar den inte om så mycket. 😛 Jag har lite idéer och det blir väl en simpel kriminalgrej du vet. 😳 Har skrivit två korta kapitel än så länge. Kapitel 1 ligger här någonstans i tråden men det har ändrats en del så kolla inte på det... 😉
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Ser fram emot det! Men bara om det blir bra... 😳😉
Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Ser fram emot det! Men bara om det blir bra... 😳😉 Själva storyn är väl såklart lite tunn. Jag är ju 16 så jag har ju ingen livserfarenhet menar jag. 😛
Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Museet "State of the Art" med statyn "Statue of the Art" framför. Genialt eller vad? 😳
Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Vem har hetast skrivbord? Omslaget till "A Weekend In The City" har jag. 😳 Dingbats, har du gjort testerna som finns på Mensas hemsida någon gång?
Pazo Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Sådääär! Spelat Foppol i regnet! Drog lite tidigare för jag ska på nån slags avskedsfest för rasse drar till kanada på freda. aja!
Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Fått se mitt schema nu! På måndagar har jag spanska, naturkunskap och engelska=inget på svenska. 😳 http://www.folkuniversitetet.se/upload/PDF...schema%20SP.pdf
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Här är mitt skrivbord: Mappen är bara fejk, den ingår i bakgrundsbilden 😳 Nej, jag har inte gjort Mensatesterna.
Neosus Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Jada.. 😳 Tänkte formatera min gamla musikdator och installera Ubuntu på den oxå.. ska köpa en ny musikdator först. 😄
PeteK Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳 Du tycker inte medlemspresentationsforumet duger då? 😄 Välkommen! Det är jag som är kungen här, bara så du vet!
PeteK Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳 Du tycker inte medlemspresentationsforumet duger då? 😄 Välkommen! Det är jag som är kungen här, bara så du vet! Inte för o va dryg... men jag brukar agera Kung på mina div. tillhåll. 🙂
Neosus Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳 Du tycker inte medlemspresentationsforumet duger då? 😄 Välkommen! Det är jag som är kungen här, bara så du vet! Inte för o va dryg... men jag brukar agera Kung på mina div. tillhåll. 🙂 Mjah.. Kung eller inte.. det kan vi ju diskutera men tjena iallafall 😄
PeteK Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳 Du tycker inte medlemspresentationsforumet duger då? 😄 Välkommen! Det är jag som är kungen här, bara så du vet! Inte för o va dryg... men jag brukar agera Kung på mina div. tillhåll. 🙂 Mjah.. Kung eller inte.. det kan vi ju diskutera men tjena iallafall 😄 Tjaba! Trevligt att tjöta lite, enna.. 😄
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Nä nu ska jag gå och lägga mig, tio timmar efter klockan leet. 😳
Pazo Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Jag har ju två skrivbord då jag kör med två skärmar. Jag kör XP fast i klassikt läge och det är grått typ. Bakgrunden är helt svart. PÅ "huvudskrivbordet" finna ikonerna Denhär datorn, Mina dokument, papperskorgen, Unreal TOurnament och Quake 3. På det andra skrivbordet finns ikonerna Windows media encoder, Total Annihilation, Age of empores 2 exp och Google earth. Samma helsvarta bakgrund där också.
Pazo Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Förresten så är det antingen jag eller Grahn som är kungar här! sådeså! HAHA! Jag är btw full nu. Bara 4.5 öl... märks att jag inte har vanan inne och att jag dessutom inte åt nånting sen kl 15... började supa vid 22...
Overkill Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Pazo du väckte mig inatt med smsen. Du skickade ju två stycken likadan också! Fidden, de där gubbarna är ju ascoola! 😄 Total Annihilation och Age of Empires... Om du spelar Warcraft III också så är du nog min lillebror.
Recommended Posts