Micke H Postat 14 augusti 2007 Postat 14 augusti 2007 FY FAN! Vår trummis hoppade precis av! Efter ett rep, som för övrigt gick hur bra som helst, så på bussen hem ringde han upp mig och sa att han ville sluta, att han tyckte att bandet inte kom någon vart! Istället för att säga det på eller efter repet, så ringer han upp efteråt. Kristian, vår sångare, försökte sedan ringa honom, men då vägrar han svara... 🙂☺️😆 Han som verkade vara en så shysst människa, och som verkade trivas riktigt bra i bandet. Han har ALDRIG sagt att han INTE har trivts. Det kom så jävla plötsligt...plus att han inte ens vågade säga det öga mot öga... ☺️
Neosus Postat 14 augusti 2007 Postat 14 augusti 2007 Fixa ett bandmöte å snacka om saken... är mitt tips. Tråkigt när sånt händer 🙂
Micke H Postat 14 augusti 2007 Postat 14 augusti 2007 Fixa ett bandmöte å snacka om saken... är mitt tips. Tråkigt när sånt händer 🙂 Skulle jättegärna prata med honom om saken, problemet är att han inte ens har antydit något i den stilen tidigare. Det är inte att han slutar som gör mig förbannad, det är sättet han slutar på. ☺️
Micke H Postat 14 augusti 2007 Postat 14 augusti 2007 Plus att jag inte har råd med replokalen om vi bara är två som delar på den!! Hittar vi ingen tredje bandmedlem illa kvickt, så måste vi lägga ner... 🙂☺️😆
Dingbats Postat 14 augusti 2007 Postat 14 augusti 2007 🙂 Synd om dig, Lynxo. ----- Var och såg Those Dancing Days idag förresten, de var rätt bra.
Pazo Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 jaa! Riktigt fint väder! Och jag har inget att göra ute 🙂 Kan ju iof dra ner till stan å småshoppa lite 🙂
Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Plus att jag inte har råd med replokalen om vi bara är två som delar på den!! Hittar vi ingen tredje bandmedlem illa kvickt, så måste vi lägga ner... 🙂 :) 🙂 Life sucks 🙁
Pazo Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Usch fy så bra! 😉 Daft Punk Justice Simian Mobile Disco Det kan inte blir bättre när det gäller elektronisk musik! 😄
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 dududududidu d@d@dudi, dududududidu du du du du Hoppas jag får Ubuntu installerat idag.
musik (oregistrerad) Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 (redigerat) Det regnade en del förut, Overkill. Hur gick det med ny trummis, Lynxo? Är Pazo i Uppsala nu? Nån som sett Way Out West-inslagen på MTV? Fantastiskt, första året den är så blev den större än Hultsfred direkt, bara så... Nästa år får jag ta och gå. 😊 :musik Redigerat 15 augusti 2007 av musik
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Dingbats, du är min nya idol 😊 🙂 Pourquoi, si on peut demander? Eller jag menade... varför? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Pourquoi, si on peut demander? Varför, om man får fråga? ? 😊 biensûr
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 WOOHOO!!! Skriver nu från Ubuntu! 😛🙂 Upplösningen är cp men vafan, det är ju Ubuntu!! 😄 :D
Fidden Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Dingbats, du är min nya idol 😛 🙂 Pourquoi, si on peut demander? Eller jag menade... varför? 😄 ditt fina språkinlägg 😄
Micke H Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Dingbats, du är min nya idol 😛 😄 Pourquoi, si on peut demander? Eller jag menade... varför? 😄 ditt fina språkinlägg 🙂 Håller med, mycket läsvärt. Claes blev verkligen satt på pottan. 🙂
Recommended Posts