Micke H Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 wäää jag och sebbe spelade lite csi på femmans hemsida och nu ska vi se hostel jag har möte den 21:a augusti förresten Du har blivit en sådan Pazo-hora att jag trodde att Pazo snott ditt lösen! 😆 Vad menar du nu? 🙁 Han pratar ju precis som dig! 🙂 Plus att han har en polare som heter Sebbe! 😄
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 wäää jag och sebbe spelade lite csi på femmans hemsida och nu ska vi se hostel jag har möte den 21:a augusti förresten Du har blivit en sådan Pazo-hora att jag trodde att Pazo snott ditt lösen! 😄 Vad menar du nu? 🙁 Han pratar ju precis som dig! 🙁 Plus att han har en polare som heter Sebbe! 😄 Min polare kallas inte för sebbe. Han kallas för Basse. 😆 Varför pratar han som mig då? 🙂
Micke H Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 wäää jag och sebbe spelade lite csi på femmans hemsida och nu ska vi se hostel jag har möte den 21:a augusti förresten Du har blivit en sådan Pazo-hora att jag trodde att Pazo snott ditt lösen! 😄 Vad menar du nu? 🙁 Han pratar ju precis som dig! 🙁 Plus att han har en polare som heter Sebbe! 🙁 Min polare kallas inte för sebbe. Han kallas för Basse. 😆 Varför pratar han som mig då? 🙂 Men duh! Du har visst en polare som heter Sebbe! Han går även under namnet Overkill! Och varför han pratar som dig? Inte vet jag. Det är väl ditt dåliga inflytande... 😄
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Alltså. Jag ar ju aldrig träffat honom men visst 😆 Jag är bra ju! 🙂
Micke H Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 *suck* Jag ger upp...jag menade bara att det lät på Overkills inlägg som om du snott hans lösen och skrivit det där inlägget. Var aldrig seriöst menat... 😆
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 *suck* Jag ger upp...jag menade bara att det lät på Overkills inlägg som om du snott hans lösen och skrivit det där inlägget. Var aldrig seriöst menat... 🙂 alltså.. allting jag menade var bara att fula mig. inget seriöst menat 😆 APA! 😄
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 jag är på. har aldrig varit i uppsala. lite 🙂 på de då! 😆
Neosus Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 PAZO... min lilla.. 😆 Pazo 😄 ...ska du sova på tvären? 🙂
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Å nu harju jag en helt ny 120 säng som jag kan dela med någon 😆
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Märks det att jag är i uppsal? 😆 Varit här några timmar och är typ mer äktiv än jag varit under hela sommaren 🙂
Pico Postat 11 augusti 2007 Trådstartare Postat 11 augusti 2007 Vid 14-tiden så drog jag igång ett WoW-trial-konto (igen), nu är klockan efter midnatt. 😉 Vad fan hände med den här dagen då?
Pazo Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Vid 14-tiden så drog jag igång ett WoW-trial-konto (igen), nu är klockan efter midnatt. 😳 Vad fan hände med den här dagen då? Nej! Sluta! Allvarligt! Lägg av! 😉
Tilly Postat 11 augusti 2007 Postat 11 augusti 2007 Helt sjukt hur många det är som spelar wow egentligen. Jag gav det 2 veckor, ett sånt där trial account. Fatta ingenting och började leva i den verkligan världen igen 😉
Sonnert Postat 12 augusti 2007 Postat 12 augusti 2007 Helt sjukt hur många det är som spelar wow egentligen.Jag gav det 2 veckor, ett sånt där trial account. Fatta ingenting och började leva i den verkligan världen igen 😉 Wow!
Recommended Posts