Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Dumt förslag att ta bort Utanför ämnet-kategorin. 🙂
Micke H Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Mmm, OT verkar vara hatad av väldigt många. Vi som hänger här, är underground... 🙂
Dingbats Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 OT är ju det man lever för! Det andra är ju bara bonus!
Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Mmm, OT verkar vara hatad av väldigt många. Vi som hänger här, är underground... 🙂 😄 Vi är upprorsmakare! 😄
Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Men ändå! 🙂 Vi är väl knappt tio aktiva? Blir väl iofs mer när sommaren är över... Eller i alla fall så blir väl åtminstone några mer aktiva.
Fidden Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 absolut. och om de stänger ner OT så kommer vi ändå fortsätta i allmänt-avdelningen som något slags gerilla-krig 🙂
Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Jag känner hur jag börjar längta efter Foo Fighters nya album! 25:e september! Lyssnar på singeln "The Pretender" nu. Den är bra. http://www.youtube.com/watch?v=XESYfy7Kqss
Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 absolut. och om de stänger ner OT så kommer vi ändå fortsätta i allmänt-avdelningen som något slags gerilla-krig 🙂 Det slutar med att alla med över 100 inlägg i längsta blir bannade 🙂
Fidden Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 absolut. och om de stänger ner OT så kommer vi ändå fortsätta i allmänt-avdelningen som något slags gerilla-krig 🙂 Det slutar med att alla med över 100 inlägg i längsta blir bannade 🙂 Blir det några kvar i forumet då? 😄
Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Gränsen blir nog 120 för annars blir ju Olsberg bannad med. 🙂
Fidden Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Gränsen blir nog 120 för annars blir ju Olsberg bannad med. 🙂 Schhhhhh! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Don't wake me I plan on sleeping in När är begravningen? När du använder "in" efter sleeping så menar man somna in. Annars hade det bara varit somna. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Gränsen blir nog 120 för annars blir ju Olsberg bannad med. 😄 Schhhhhh! 🙂 Om man har skapat en avdelning kallad Utanför Ämnet från allra första början, så har man, eller hur?! Såg att statistiken för antalet inlägg gått ned totalt sett, men att Utanför ämnet-inläggen också blivit färre. Slutsats? 🙂 Jo, att en del inte hittar hit sedan de ändrat, eller inte bemödar sig om det längre för att det är krångligare när det inte syns direkt...
Dingbats Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Don't wake me I plan on sleeping in När är begravningen? När du använder "in" efter sleeping så menar man somna in. Annars hade det bara varit somna. 🙂 Fast han satte ingen punkt på slutet så han kan ha menat att det bara var början på en oavslutad mening. Kanske "I plan on sleeping in your grandma's bed tonight"?
musik (oregistrerad) Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Don't wake me I plan on sleeping in När är begravningen? När du använder "in" efter sleeping så menar man somna in. Annars hade det bara varit somna. 🙂 Fast han satte ingen punkt på slutet så han kan ha menat att det bara var början på en oavslutad mening. Kanske "I plan on sleeping in your grandma's bed tonight"? Oj, då blir det ännu tydligare tyvärr!! Kan ingen stoppa honom?????????? Mina "grandmas" är döda sedan länge... 🙂
Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Don't wake me I plan on sleeping in När är begravningen? När du använder "in" efter sleeping så menar man somna in. Annars hade det bara varit somna. 🙂 Sleeping in är väl mer sova ut.
android Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Joooo.... Eller iallafall nåt åt det hållet. Typ att sova jättelänge.
Pico Postat 10 augusti 2007 Trådstartare Postat 10 augusti 2007 Don't wake me I plan on sleeping in När är begravningen? När du använder "in" efter sleeping så menar man somna in. Annars hade det bara varit somna. 😄 Sleeping in är väl mer sova ut. Absolut, jag är på din sida killis. 😎
Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 concerns about the world getting warmer people thought they were just being rewarded
Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Don't wake me I plan on sleeping in När är begravningen? När du använder "in" efter sleeping så menar man somna in. Annars hade det bara varit somna. 😄 Sleeping in är väl mer sova ut. Absolut, jag är på din sida killis. 😎 Såklart! 🙂
android Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Kalmar stadsfest. Jessica Andersson på stortorget i afton... Huuga! Men jag måste iallafall släpa mig iväg och lyssna på MA Numminen!! 😄
Dingbats Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Don't wake me I plan on sleeping in När är begravningen? När du använder "in" efter sleeping så menar man somna in. Annars hade det bara varit somna. 😄 Sleeping in är väl mer sova ut. sleep in remain asleep or in bed later than usual in the morning På Mac kan man bara hålla pekarn över ett ord och trycka Ctrl-kringla-D så kommer det upp en ordbok med definitioner. 😎
Micke H Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Kringla! 😎 Nästan lika dumt ord som snabel-a. 😄
Overkill Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Ben Gibbards texter är ju faktiskt helt sjukt bra. Jag har börjat digga The Postal Service lite ju. 😄 Inte alls min musikstil men vafan! 😎
Fidden Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Sleeping in brukar jag tolka som att man struntar i att gå upp. Typ skolka eller skippa jobbet. Fast jag vet inte.
Recommended Posts