Fidden Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 (redigerat) Hmm. Dessa var ju bra i all sin klyschighet. edit: http://www.myspace.com/thehourlyradio Redigerat 8 augusti 2007 av Fidden
david.roennlund Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Ser på Chocolat (1988) nu, rekomenderas 😕
Dingbats Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Ser på Chocolat (1988) nu, rekomenderas 😕 Såg just på Bobby och dewn vanjsjjjssdaföskadöljkasdlkjsadflkjasdadsfökl jaja den var också bra menade jag.
Overkill Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Jag såg The Green Mile igår. Boken var bättre, men han som spelar John Coffey gjorde det himla bra. Och Tom Hanks gillar jag.
Micke H Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Håller med: filmen är bra, men boken är bättre. Som det brukar vara. 🙂
Overkill Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Håller med: filmen är bra, men boken är bättre. Som det brukar vara. 🙂 Japp. Filmen blir lite seg eftersom den är tre timmar och boken vinner mycket på att den hoppar fram och tillbaka tidsmässigt.
Overkill Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Vad är det för idiot som gör så att Taxi Driver sänds klockan tre på natten? 😉 Mobillarmet är på nu i alla fall... 🙂
Overkill Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Har ingen inspelningsbar DVD och videon är paj sedan länge. Men jag har ju sommarlov så jag får väl passa på 😆
Micke H Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Har ingen inspelningsbar DVD och videon är paj sedan länge. Men jag har ju sommarlov så jag får väl passa på 😆 Vilket år börjar du nu? Trean?
Overkill Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Har ingen inspelningsbar DVD och videon är paj sedan länge. Men jag har ju sommarlov så jag får väl passa på 😆 Vilket år börjar du nu? Trean? Tvåan börjar jag... Men eftersom jag är en liten skit så ska jag egentligen börja ettan. Går inte en dag i skolan utan att jag får höra det 🙂
Overkill Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Solen lyser nu tror jag. Ska ut och läsa Stieg Larssons andra bok. 😆
Micke H Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 (redigerat) 🙂 EDIT: fast här lyser den fan ingenting... 😆 Redigerat 9 augusti 2007 av Lynxo
Fidden Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Nu röker grannen igen... dags att stänga fönstret.
Pico Postat 9 augusti 2007 Trådstartare Postat 9 augusti 2007 Våldsamt demonstrativt. Glaset sprack nästan. Begagnad rök är fan det värsta. Hatar om jag känner röklukt genom ventilation eller fönster eller så. Då sitter jag hellre just brevid den som röker, alternativt tar en cigg själv. 😄
Pico Postat 9 augusti 2007 Trådstartare Postat 9 augusti 2007 Fick just sjuka cravingen efter småkakor till kaffet.
Fidden Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Våldsamt demonstrativt. Glaset sprack nästan. Begagnad rök är fan det värsta. Hatar om jag känner röklukt genom ventilation eller fönster eller så. Då sitter jag hellre just brevid den som röker, alternativt tar en cigg själv. 😄 Fast å andra sidan är det ju generöst att dela med sig av den dyrbara röken till sina grannar. Jag funderar på att köpa lite bly att dela med mig till honom också, så blir det jämnt.
Dingbats Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Jag har köpt en ny gitarr! 😄 En Epiphone Les Paul i sunburst, hade kostat 6000 men var nersatt till 4000! ☺️ Den är grym! ☺️
Recommended Posts