Pico Postat 8 augusti 2007 Trådstartare Postat 8 augusti 2007 Va fan... hungrig igen? Jag åt ju igår ffs! 😛
musik (oregistrerad) Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 tunnbrödrullar med häst. fläderdricka.
Micke H Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 "SEBBE är Sid i slipknot han scratsar med efekter och sånt" 😮
Overkill Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Beställde en At The Drive-In-skiva nu. 😄 mmm, de var bra har jag för mig. Lyssnade en hel del på Relationship of Command när den kom 🙂 Du verkar samla på dig massor av bra skivor, hur stor är din skivsamling? Nästan exakt 100 cd-skivor tror jag. Är ganska säker på att det är 99 cd-skivor just nu (inga typ Absolute Music och såna skivor då 😮). Fast det är en del skivor jag sällan lyssnar på. Till exempel ZZ Top - Rio Grande Mud och Status Quo - In The Army Now. 😛
Micke H Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Fast dina Slipknot-skivor lyssnar du fortfarande mycket på? 🙂
Overkill Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Fast dina Slipknot-skivor lyssnar du fortfarande mycket på? 🙂 Slipknot. 😳 Jag har ingen skiva med dom. Har nog knappt hört en låt. 😛
Overkill Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Dett ghey men jag kunde ju inte gå därifrån utan att köpa den 😄
Neosus Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 (redigerat) Inte dumt alls... 😱 ... penna kan man behöva ibland oxå. 😄 Redigerat 8 augusti 2007 av Neosus
Neosus Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 (redigerat) Nämen.. sjysst affisch förresten! 😄 Redigerat 8 augusti 2007 av Neosus
Micke H Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Fast dina Slipknot-skivor lyssnar du fortfarande mycket på? 😄 Slipknot. 😱 Jag har ingen skiva med dom. Har nog knappt hört en låt. 😛 😱
Micke H Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 "SEBBE är Sid i slipknot han scratsar med efekter och sånt" 😱 😄
Dingbats Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Wii, hemma igen! Jag har haft jättekul på landet, jag har skaffat mig en imaginär flickvän som heter Tekla och så har jag köpt två skivor med bob hund och Jesus and Mary Chain som jag inte har lyssnat på än 😄
Overkill Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Wii, hemma igen! Jag har haft jättekul på landet, jag har skaffat mig en imaginär flickvän som heter Tekla och så har jag köpt två skivor med bob hund och Jesus and Mary Chain som jag inte har lyssnat på än 😛 Imaginär flickvän? 😱 Då är väl till och med dockorna bättre... 😄😱
Pazo Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 OJ har ni skrivit? Jag tittade på en tjej på bilddagboken... och jagar möbler gör jag lite också... samt trummsett
Recommended Posts