david.roennlund Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 (redigerat) Har ögnat igen den "populära tråden" och fan va mycket skit det skiv där! Jag blir jävligt mörkrädd 😊 Många av idéerna som presenteras där skulle lätt förstöra hela forumet ...! Nä nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar imorn och tråden är borta , att det bara var en mardröm! Sussa sött ! Redigerat 2 juli 2007 av david.roennlund
Pazo Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Har ögnat igen den "populära tråden" och fan va mycket skit det skiv där!Jag blir jävligt mörkrädd 😉 Många av idéerna som presenteras där skulle lätt förstöra hela forumet ...! Nä nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar imorn och tråden är borta , att det bara var en mardröm! Sussa sött ! Jag tyckte den mest blev tråkig.
Overkill Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 CDON har inte skickat Libertad även fast den släpps idag. 😛
pompe Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Äntligen funkar mitt konto på forumet igen, ska bli skönt att misshandla fingrarna när man har tid över 😛
Pazo Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Här hare regnat fett hela dagen! Kommer bli feta översvämningarna sen igen
Micke H Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Här hare regnat fett hela dagen! Kommer bli feta översvämningarna sen igen 😆
Pazo Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Japp! Fast det är inte hemma hos mig så de gör inge Hoppas bara inte tågen blir tvugna att sluta åka.
Pazo Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 http://www.kontrollrummet.com/forum/index....ic=3142.new#new
Overkill Postat 3 juli 2007 Postat 3 juli 2007 Vem är Libertad? 🙂 Det är ingen utan det är Velvet Revolvers nya skiva. 🙂
Recommended Posts