Overkill Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉
david.roennlund Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉 60-sträcka, vart hittade du en sån ? 😆 Annars, visst är det kul att köra bil!
Overkill Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉 60-sträcka, vart hittade du en sån ? 😆 Annars, visst är det kul att köra bil! När man åker från Holmängen in mot stan så är det 60. Vet du vart det är nu? 😄 Men de testar 40 och 60 här i stan så vi har de hastigheterna också. Det är ju svinkul att köra bil! Fast jag blir lite stressad ibland. 😛
Fidden Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉 Och ändå planerar du att köpa en bil för $4,5 milj. 😆
Micke H Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Denna kväll har jag planerat och skissat, och imorgon ska jag möblera om! Vilket innebär att jag lär få dammsuga bakom dammiga hörn 😉 men det ska bli kul! Jag älskar att möblera om! 😆
Pazo Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Alltså... Vet ni hur sjukt bra kväll Viktor och jag hade i lördags. Vi var ute å festade och allt bra som vi antog inte skulle hända... jo det hände. 😉 Om vi hade fått bortamatcher i lördags så hade man kunnat att ge upp festandet! Skulle ju aldrig kunna ha en så bra kväll igen 😆
Krokodil Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Vicarious Atonement Don't let these hands sharpen your eyes. A rasp of tails.
Micke H Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 rita upp å visa oss 😛 Hinner inte, ska iväg nu. 🙂
Overkill Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Alltså... Vet ni hur sjukt bra kväll Viktor och jag hade i lördags. Vi var ute å festade och allt bra som vi antog inte skulle hända... jo det hände. 🙂Om vi hade fått bortamatcher i lördags så hade man kunnat att ge upp festandet! Skulle ju aldrig kunna ha en så bra kväll igen 🙂 Berätta vad det bra var då! 😄 Men, bortamatcher? 😛
Overkill Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 http://www.freewebs.com/123slipknot/ 🙂 Slipknot i en något yngre tappning 😛
Fidden Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Beställde en At The Drive-In-skiva nu. 😱 mmm, de var bra har jag för mig. Lyssnade en hel del på Relationship of Command när den kom 🙂 Du verkar samla på dig massor av bra skivor, hur stor är din skivsamling?
Fidden Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Men gaaaah! jag ska ju PLUGGA! LÄSA! LÄRA MIG! Nu är det bara 5 dagar kvar, och jag har knappt ens börjat än! Sitter bara och skjuter upp det hela tiden, hittar på anledningar att börja imorgon. Jaja...
Fidden Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 (redigerat) vad är det fören tenta du pluggar till? Biokemi 2 heter kursen. Den handlar, överraskande nog, om biokemi. edit: eller jag ångrar mig. jag pluggar ju inte till nån tenta, det är ju det som är problemet 😱 Redigerat 7 augusti 2007 av Fidden
david.roennlund Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Oj kunde aldrig tänka mig att Biokemi 2 handlar om Biokemi.... trodde den kursen tog upp kemin mellan olika biografer.. 😱
Fidden Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Oj kunde aldrig tänka mig att Biokemi 2 handlar om Biokemi.... trodde den kursen tog upp kemin mellan olika biografer.. 😆 Men det är ju det den gör!
Pazo Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 http://www.freewebs.com/123slipknot/ 😆 Slipknot i en något yngre tappning 😉 😉
Fidden Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 "SEBBE är Sid i slipknot han scratsar med efekter och sånt"
Recommended Posts