Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag körde bil förut. I staden till och med! Körde hem från industriområdet där vi körde innan vi skulle hem. Förutom en liten 60-sträcka så var det bara 40 så det gick ju inte så snabbt. Men mycket att tänka på. 😉

60-sträcka, vart hittade du en sån ? 😆

Annars, visst är det kul att köra bil!

Postat

60-sträcka, vart hittade du en sån ? 😆

Annars, visst är det kul att köra bil!

När man åker från Holmängen in mot stan så är det 60. Vet du vart det är nu? 😄 Men de testar 40 och 60 här i stan så vi har de hastigheterna också. Det är ju svinkul att köra bil! Fast jag blir lite stressad ibland. 😛
Postat

Och ändå planerar du att köpa en bil för $4,5 milj. 😆

Postat

Denna kväll har jag planerat och skissat, och imorgon ska jag möblera om! Vilket innebär att jag lär få dammsuga bakom dammiga hörn 😉 men det ska bli kul! Jag älskar att möblera om! 😆

Postat

Alltså... Vet ni hur sjukt bra kväll Viktor och jag hade i lördags. Vi var ute å festade och allt bra som vi antog inte skulle hända... jo det hände. 😉

Om vi hade fått bortamatcher i lördags så hade man kunnat att ge upp festandet!

Skulle ju aldrig kunna ha en så bra kväll igen 😆

Postat
Alltså... Vet ni hur sjukt bra kväll Viktor och jag hade i lördags. Vi var ute å festade och allt bra som vi antog inte skulle hända... jo det hände. 🙂

Om vi hade fått bortamatcher i lördags så hade man kunnat att ge upp festandet!

Skulle ju aldrig kunna ha en så bra kväll igen 🙂

Berätta vad det bra var då! 😄 Men, bortamatcher? 😛
Postat
Beställde en At The Drive-In-skiva nu. 😱

mmm, de var bra har jag för mig. Lyssnade en hel del på Relationship of Command när den kom 🙂

Du verkar samla på dig massor av bra skivor, hur stor är din skivsamling?

Postat

Men gaaaah!

jag ska ju PLUGGA!

LÄSA!

LÄRA MIG!

Nu är det bara 5 dagar kvar, och jag har knappt ens börjat än! Sitter bara och skjuter upp det hela tiden, hittar på anledningar att börja imorgon. Jaja...

Postat (redigerat)
vad är det fören tenta du pluggar till?

Biokemi 2 heter kursen. Den handlar, överraskande nog, om biokemi.

edit:

eller jag ångrar mig. jag pluggar ju inte till nån tenta, det är ju det som är problemet 😱

Redigerat av Fidden
Postat
Oj kunde aldrig tänka mig att Biokemi 2 handlar om Biokemi.... trodde den kursen tog upp kemin mellan olika biografer.. 😆

Men det är ju det den gör!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.