Overkill Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 varför tar du sönder så många strängar?Är ju inte med flit jag gör det direkt... 😉
Overkill Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 Keyboardisten vill inte vara med... 🙁 😎 Varför inte? :nisse:
Micke H Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 Han sade att det inte var hans typ av musik. Även om han precis som vi älskar prog, så är han mer inne på band som OSI, dvs med mycket mer atmosfärisk keyboard. Vi var nog lite för tekniska... 😎
ChromaWoods Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 Pazo! Jag hittade den! Jag hittade Hobo's Cocktails Bar i Rimini! 😎
Neosus Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 Han sade att det inte var hans typ av musik. Även om han precis som vi älskar prog, så är han mer inne på band som OSI, dvs med mycket mer atmosfärisk keyboard. Vi var nog lite för tekniska... 🙂 Ja de e synd att jag inte bor där i närheten för då har jag kunnat lira med er... fast iofs... om jag nu har bott där så skulle jag behöva köpa en jävla massa syntar... men om ni blir kända så skulle man kanske kunna FÅ en jävla massa syntar å då skulle jag kunna lira som satan... men nu bor jag inte där såattääääää... men å andra sidan blir ni skitkända å skitrika med eget flygplan så skulle ni kunna komma hit med flyget... fast å andra sidan så har vi jävligt lite flygplats men å andra sidan skulle ni kunna bygga en ny...flygplats.... å dåååå skulle jag kunna lira med er... men drömmar.... drömmar.....drööö........mmarr... hmmm...... fast å andra sidan så skulle ni tjäna så jävla mycket pengar så att JAG skulle kunna flytta ner....hmmmmmmm..... och få alla era pengar för DÅ skulle jag kunna köpa iallafall 2 syntar... då äre inga problem 😳
silvR Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 kebabtallrik med stark sås o feta ost med en schmöörklick på toppen 🙂
Emulator Postat 3 augusti 2007 Postat 3 augusti 2007 Kebab är inte fel! Däremot känns en smörjklick på toppen lite som att skölja ner det med matolja....kebab med pommes känns tillräckligt flott redan
ChromaWoods Postat 3 augusti 2007 Postat 3 augusti 2007 Faaan.... det är fredag och man sitter jobbet med en Lapin Kulta på skrivbordet och jobbar.... Vet inte riktigt om det ska vara så. Eller jo, en Lapin är ju aldrig fel, men att vara på jobbet sena fredagar är jobbigt..... eller kanske inte? Jag kan väl lika gärna sitta här och nörda som hemma? Här har jag ju två fetingskärmar iaf. Fast äh..... det kanske är dags ändå. Lite mer öl bara.
ChromaWoods Postat 3 augusti 2007 Postat 3 augusti 2007 Idag skiner solen! 😮 Värsta fittvädret här. 😆 Mulet.
ChromaWoods Postat 3 augusti 2007 Postat 3 augusti 2007 Alla borde ha en finne på sin arbetsplats. De ser till att kylen är välfylld med Lapin Kulta och att frysen är utrustad med minst en flaska Koskenkorva, eller varför inte en Mintu. Sen kör man Playstation på konferensrummets projektorduk halva natten! 😆
Overkill Postat 3 augusti 2007 Postat 3 augusti 2007 Brudarna på DIngbats skola är ju på samma bolag som Bloc Party! 😆
Recommended Posts