Pico Postat 31 juli 2007 Trådstartare Postat 31 juli 2007 Tänk om man skulle möta en religiös clown... 🙂 Runar?
Overkill Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 Tänk om man skulle möta en religiös clown... 😛 Runar? 🙂
Fidden Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 Är loggfiler och cache samma sak? 😛 Nepp. Loggfiler visar vad man gjort i en mer textbaserat form, typ adressen till en websida man besökt samt tidpunkten för besöket. Cache sparar det man gjort, typ bilder från en websida man besökt etc.
Pico Postat 31 juli 2007 Trådstartare Postat 31 juli 2007 Är loggfiler och cache samma sak? 😛 Nepp. Loggfiler visar vad man gjort i en mer textbaserat form, typ adressen till en websida man besökt samt tidpunkten för besöket. Cache sparar det man gjort, typ bilder från en websida man besökt etc. Paranoid tonåring som försöker radera porr-spåren? 🙂
Overkill Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 Är loggfiler och cache samma sak? 😛 Nepp. Loggfiler visar vad man gjort i en mer textbaserat form, typ adressen till en websida man besökt samt tidpunkten för besöket. Cache sparar det man gjort, typ bilder från en websida man besökt etc. Paranoid tonåring som försöker radera porr-spåren? 🙂 🙂
Overkill Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 Den undeförstådda frågan löd hur man rensar loggfiler, men det verkar inte som om någon fattade det... 😛
ChromaWoods Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 (redigerat) Näe Gote, jag ger upp! Antar att nån måste föra facklan vidare... Redigerat 31 juli 2007 av ChromaWoods
Pazo Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 Overkill blir tvungen att venta sina djupa tankar här inne nu när jag knappt sitter vid datorn 😮
Micke H Postat 1 augusti 2007 Postat 1 augusti 2007 Keyboardisten var asgrym! Han ska fundera på om han vill joina bandet, men vi tyckte han var asshysst! 😛
Overkill Postat 1 augusti 2007 Postat 1 augusti 2007 Overkill blir tvungen att venta sina djupa tankar här inne nu när jag knappt sitter vid datorn 😉 Men apa. Jag köpte nya strängar idag, två paket. Tunna e-strängen gick sönder två gånger så nu saknar jag tunn e-sträng igen 🙂
Krokodil Postat 1 augusti 2007 Postat 1 augusti 2007 I ett kaledioskop av de vackraste färger, där fann jag lycka och kärlek.
Recommended Posts