Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Nu börjar jag komma till liv igen. Satan vad gammal man blivit. 😉

I second that!

Hur många öl?

Jag mäktade med 3 st igår... Kom aldrig riktigt igång idag 😄

Klent... Men billigt!

Postat
Nu börjar jag komma till liv igen. Satan vad gammal man blivit. 😄

I second that!

Hur många öl?

Jag mäktade med 3 st igår... Kom aldrig riktigt igång idag 😄

Klent... Men billigt!

Vet inte hur mycket det blev. För mycket iaf.

musik (oregistrerad)
Postat

Fan va trött jag är...

:rolleyes:

Postat

Såg en dokumentär igår om barn i USA som åkte på ett Jesus-läger som en pastor inom väckelserörelsen hade. Såna där riktigt troende skrämmer mig. När de sedan gör så att barn blir helt fanatiska så blir jag ännu räddare... 😊

Postat

Seriöst, jag blir skiträdd för sånadär riktigt troende människor. Värst är typ präster, biskopar och allt vad det nu heter som har massa smycken också. En "krona" på huvudet, en spira i handen och ett guldkors större än hiphopparnas liksom.

bishop.jpg

Typ så. Sen är jag rädd för clowner och cirkusar också. En sunkig cirkusarbetare i en wife beater, skäggstubb, lite tunnhårig på hjässan, en cigg i mungipan och kommer från Östeuropa vars jobb är att sätta upp cirkustältet och piska elefanter och plåga hästar. Cirkusclowner är lite äckliga dom med, men de värsta clownerna är gamla clowner.

it-pennywise-howling.jpg

Inte riktigt en sån jag menar, men erkänn att den är läskig. Är ju med i en skräckfilm så är väl ganska klart. 😊 Men det är med en clown i Harry Potter och Fången från Azkaban och där är den precis. USCH! 😉

musik (oregistrerad)
Postat

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...............

musik (oregistrerad)
Postat

Eeehhhh.............

jag är skitskraj för icke troende människor....

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.