Overkill Postat 29 juli 2007 Postat 29 juli 2007 Då vart man färdig! Pazo, du måste ju se sista avsnittet! 😄
Fidden Postat 29 juli 2007 Postat 29 juli 2007 så ja, en halvliter kaffe 😉 Det skulle hålla mig vaken i en vecka 😄
Pico Postat 29 juli 2007 Trådstartare Postat 29 juli 2007 Nu börjar jag komma till liv igen. Satan vad gammal man blivit. 😉
Fidden Postat 29 juli 2007 Postat 29 juli 2007 Nu börjar jag komma till liv igen. Satan vad gammal man blivit. 😉 I second that! Hur många öl? Jag mäktade med 3 st igår... Kom aldrig riktigt igång idag 😄 Klent... Men billigt!
Emulator Postat 29 juli 2007 Postat 29 juli 2007 Im not going down on my knees begging you to adore me cant you see its misury and torture for me.
Pico Postat 29 juli 2007 Trådstartare Postat 29 juli 2007 Nu börjar jag komma till liv igen. Satan vad gammal man blivit. 😄 I second that! Hur många öl? Jag mäktade med 3 st igår... Kom aldrig riktigt igång idag 😄 Klent... Men billigt! Vet inte hur mycket det blev. För mycket iaf.
Neosus Postat 30 juli 2007 Postat 30 juli 2007 Trött?? 😛 Jo... samma här Har ölat hela veckan... nästan... ....mm.. 😱
Overkill Postat 30 juli 2007 Postat 30 juli 2007 Min farbror spelar på torget på onsdag. Jag ska nog kolla då.
Overkill Postat 30 juli 2007 Postat 30 juli 2007 Såg en dokumentär igår om barn i USA som åkte på ett Jesus-läger som en pastor inom väckelserörelsen hade. Såna där riktigt troende skrämmer mig. När de sedan gör så att barn blir helt fanatiska så blir jag ännu räddare... 😊
Overkill Postat 30 juli 2007 Postat 30 juli 2007 Seriöst, jag blir skiträdd för sånadär riktigt troende människor. Värst är typ präster, biskopar och allt vad det nu heter som har massa smycken också. En "krona" på huvudet, en spira i handen och ett guldkors större än hiphopparnas liksom. Typ så. Sen är jag rädd för clowner och cirkusar också. En sunkig cirkusarbetare i en wife beater, skäggstubb, lite tunnhårig på hjässan, en cigg i mungipan och kommer från Östeuropa vars jobb är att sätta upp cirkustältet och piska elefanter och plåga hästar. Cirkusclowner är lite äckliga dom med, men de värsta clownerna är gamla clowner. Inte riktigt en sån jag menar, men erkänn att den är läskig. Är ju med i en skräckfilm så är väl ganska klart. 😊 Men det är med en clown i Harry Potter och Fången från Azkaban och där är den precis. USCH! 😉
musik (oregistrerad) Postat 31 juli 2007 Postat 31 juli 2007 Eeehhhh............. jag är skitskraj för icke troende människor....
Recommended Posts