Dingbats Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Om två timmar högst ska jag skriva i den här tråden från Debian! Om jag inte lyckas installera så ska jag... ta mig på snoppen!
Overkill Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Det går att spara i reason om man inte använder något från någon annan dator. Så trummorna jag fått från Pazo och gjort om lite hos mamma funkar inte at spara med här, samma med basen. 😳
Micke H Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Fy fan vad patetiska vissa användare på Studio forum är. Hade det inte varit för denna tråden, hade jag lämnat skiten för länge sedan. 😕
Overkill Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Fy fan vad patetiska vissa användare på Studio forum är. Hade det inte varit för denna tråden, hade jag lämnat skiten för länge sedan. 😕 Jag vet. Så illa är dte väl inte? Bara att ignorera!
Micke H Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Jo, men den där senaste tråden, som verkar uppta halva forumets uppmärksamhet just nu, det gör mig ärligt talat förbannad! Att människor faktiskt är så patetiskt korkade och egoistiska! 😕
Micke H Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Jag vet. Så illa är dte väl inte? Du vet väl att du säger emot dig själv där? 😆😕
Overkill Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Jag vet. Så illa är dte väl inte? Du vet väl att du säger emot dig själv där? 😆😕 Gör jag inte! Jag vet att vissa är patetiska men att det är så illa att man behöver lämna forumet tycker jag inte. 🙂
Neosus Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 ...men det blev ju några sidor ändå... borde ju betyda något. Fast jag bryr mig inte.. 😠
Micke H Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Så! Nu är jag inte längre irriterad! 😠 För bandets hemsida har nu fått den egna domän den förtjänar! http://www.purify-band.se 🙂
Fidden Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Så! Nu är jag inte längre irriterad! 😠 För bandets hemsida har nu fått den egna domän den förtjänar! http://www.purify-band.se 🙂 Tummen upp för den 🙂
Micke H Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Bara jag som tycker att det är lustigt att wub-smileyn inte finns i raden till vänster, men ändå är tillgänglig? 😠 Får en att undra vilka andra smileys som finns gömda... 🙂
Fidden Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Den finns ju om man väljer "visa alla". Nu har jag gjort ett schema för hur mina vardagar ska se ut tills jag pluggat klart inför biokemiomtentan. Kommer ha tid till musik mellan 16 och 23, så bläng argt åt mig om ni ser mig online nån annan tid 😠 Nu hade jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig... så då gör jag det, gonatt 🙂 /Struktureraren
Dingbats Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Wow, jag blir inte den första som säger gonatt! 😠 Godnatt på dig och alla!
Micke H Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Ah, där var den simleyn gömd. Men trycker man på Nästa, så syns den inte... 😊
Recommended Posts