Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Om två timmar högst ska jag skriva i den här tråden från Debian! Om jag inte lyckas installera så ska jag... ta mig på snoppen!

Postat

Det går att spara i reason om man inte använder något från någon annan dator. Så trummorna jag fått från Pazo och gjort om lite hos mamma funkar inte at spara med här, samma med basen. 😳

Postat

Fy fan vad patetiska vissa användare på Studio forum är. Hade det inte varit för denna tråden, hade jag lämnat skiten för länge sedan. 😕

Postat
Fy fan vad patetiska vissa användare på Studio forum är. Hade det inte varit för denna tråden, hade jag lämnat skiten för länge sedan. 😕
Jag vet. Så illa är dte väl inte? Bara att ignorera!
Postat

Jo, men den där senaste tråden, som verkar uppta halva forumets uppmärksamhet just nu, det gör mig ärligt talat förbannad! Att människor faktiskt är så patetiskt korkade och egoistiska! 😕

Postat
Jag vet. Så illa är dte väl inte?

Du vet väl att du säger emot dig själv där? 😆😕

Gör jag inte! Jag vet att vissa är patetiska men att det är så illa att man behöver lämna forumet tycker jag inte. 🙂
Postat

Bara jag som tycker att det är lustigt att wub-smileyn inte finns i raden till vänster, men ändå är tillgänglig? 😠

Får en att undra vilka andra smileys som finns gömda... 🙂

Postat

Den finns ju om man väljer "visa alla".

Nu har jag gjort ett schema för hur mina vardagar ska se ut tills jag pluggat klart inför biokemiomtentan. Kommer ha tid till musik mellan 16 och 23, så bläng argt åt mig om ni ser mig online nån annan tid 😠

Nu hade jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig... så då gör jag det, gonatt 🙂

/Struktureraren

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.