Emulator Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Håller faktiskt med Lynxo. Mina böcker bör läsas i samma tempo som när man läser ur dem högt och tydligt för andra, med eftertänksamhet. :musik Hmm...fast å andra sidan....att pläja en bok på typ 6-11 timmars sträckläsning är inte helt fel det heller 😕
Emulator Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 En sak som man kan prova när man har ett problem, är att komma på en lösning. Eller gnälla på ett forum. Har man riktigt tur är det en och samma grej.
Micke H Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Asch! Brorsan tog med sig Playstationet till kusten. 😕 :nisse:
Overkill Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Har jag sagt att jag blivit Scrubs-frälst? 😕 Imorgon fyller Pazo år! Jag fick för mig att det var idag men det var det visst inte. Och jag trodde det stod den 24:e juli på eniro men det gjorde det inte heller. 😄
Micke H Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Dr. Cox: I love this moment so much, I want to have sex with it. Dr. Cox: Newbie, if the next two words out of your mouth aren't 'See ya' then the third word will be 'Oh my god. My crotch. You've punched me in my crotch.' 😄
Overkill Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Scrubs är jättekul ju! 😄 Ikväll 23.00 😎 Dr. Cox är roligast!
Micke H Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 J.D.: Look, uh... Janitor... [the Janitor rolls his eyes] J.D.: ...I'm gonna be straight with you: I saw your penis, and I noticed a possible melanoma that you should really have checked out. Janitor: When did you see my penis? J.D.: Last night, when you were showering. Janitor: Where were you? J.D.: Oh, I was outside, in the bushes. [the Janitor takes a second to process this answer] Janitor: Uhhh... J.D.: Look, it was just a coincidence, man - I mean, i-i-if you had looked out the window, you'd have seen my penis, you know! Janitor: What? Why? J.D.: Because I had it out while I was looking at yours! 😄
Pico Postat 24 juli 2007 Trådstartare Postat 24 juli 2007 23 jul kl 17:18 Örebro, Försändelsen har sorterats (... och fastnat, för just nu är vi bara en bunt jävla sommarjobbare som inte fattar ett skit!) 😏
Fidden Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Ah, scrubs! Min favoritkomediserie, långt före tvåan My name is earl. Mitt favvoavsnitt är my screwup. Börjar fan gråta varje gång. Scrubs måste vara den enda serien som kommer undan med att vara sådär seriös i slutet. Och så tackar vi viasat att dom snabbare än snabbt övergav sitt försök till det svensk namngivning på serien... Första hjälpen.. *rysa*
Pazo Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Jag fyller år snart! Vi firade mig lite idag här me familjen för imörakväll ska jag till lkpg!
musik (oregistrerad) Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Jag fyller år snart!Vi firade mig lite idag här me familjen för imörakväll ska jag till lkpg! Grattar Paz redan nu, ifall jag glömmer imon... 😉
musik (oregistrerad) Postat 24 juli 2007 Postat 24 juli 2007 Nu fyller jag år! hihi! 🙂 GRATTIS PAZO!! 😮
Micke H Postat 25 juli 2007 Postat 25 juli 2007 Haha. Första hjälpen! TÖNTIGT! Word. Hur fan tänkte man? 😊
Recommended Posts