Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Hej? 😏

VÄldigt lite liv här inne verkar det som. Varit borta sen i onsdags och ändå tog den inte lång tid alls att läsa ikapp. 😄

hmm.. aja wathever... apa

n00b

Postat
Hubba-bubba!

Jäklar, det var inte igår.

Har för mig de gjorde dem plattare dock? Attans jäkelskap, skall vara sånna där kuddar. 😱

Postat
Lynxo! Har du läst boken än då? 😛

Vilken? Harry Potter? Jag skulle ju vänta tills den översattes, sade jag ju... 😛

På tal om det, DN hade en recension imorse. Snacka om att man måste ha streckläst den. 😛

Postat
Det fanns nån jingel, hur fan gick den nu då... 😛

Subba, du är som ett hubba bubba?

För jag vill klubba ned min subba, ta en hubba bubba och sticka på stubben(a). 😛

Postat
Lynxo! Har du läst boken än då? 😄

Vilken? Harry Potter? Jag skulle ju vänta tills den översattes, sade jag ju... 😛

På tal om det, DN hade en recension imorse. Snacka om att man måste ha streckläst den. 😛

Jag läste ut den klockan 15.30 igår 😛
Postat

😛

Ärligt, får du verkligen ut något av boken då? 😛

En bra bok är som ett fint vin: den ska avnjutas långsaaaaaamt... 😛

Postat

Klart jag får ut något! 😛 Väldigt spännande faktiskt 😛 Eftersom det är sista boken så är ju hela boken som ett slut och därför är det ju spännande. Men den var bra och folk dog som flugor 😛

Postat

När jag läser ut en bok snabbt, så glömmer jag den mycket fortare. Jag föredrar att utforska detaljerna lika mycket som helheten. 😛

Postat
När jag läser ut en bok snabbt, så glömmer jag den mycket fortare. Jag föredrar att utforska detaljerna lika mycket som helheten. 😛
Du behöver inte vara orolig, var nog inte enda gången som jag läste den boken. 😛
Postat

Så istället för att totalt njuta av en bok i lugn och ro, så überläser du den, igen och igen och igen... 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.