Tant Fransa Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 Det finns gott om floskler i projektbranschen. "-Aaa. grabbarna e ju comittade till den hära punchlistan vi gjort dårå, så vi jobbar med den" committa sig till. Borde ju verkligen gå att lösa på svenska! Skitlätt: "Committa sig till" = "tillsätta en kommitté"
Overkill Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 Det har blivit ganska dålig aktivitet på KR såg jag nu.
Emulator Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 Det finns gott om floskler i projektbranschen. "-Aaa. grabbarna e ju comittade till den hära punchlistan vi gjort dårå, så vi jobbar med den" committa sig till. Borde ju verkligen gå att lösa på svenska! Skitlätt: "Committa sig till" = "tillsätta en kommitté" underbart, verkligen 😛 vi har tagit upp en ny grej nu: blamestormning. att tillsammans i grupp komma på vems fel det va 😛 aprop gäddan där...undras hur många som skulle fiska om fisken kunde gallskrika ut sin dödsångest ? 😮
Pico Postat 16 juli 2007 Trådstartare Postat 16 juli 2007 Det finns gott om floskler i projektbranschen. "-Aaa. grabbarna e ju comittade till den hära punchlistan vi gjort dårå, så vi jobbar med den" committa sig till. Borde ju verkligen gå att lösa på svenska! Skitlätt: "Committa sig till" = "tillsätta en kommitté" underbart, verkligen 😛 vi har tagit upp en ny grej nu: blamestormning. att tillsammans i grupp komma på vems fel det va 😛 aprop gäddan där...undras hur många som skulle fiska om fisken kunde gallskrika ut sin dödsångest ? 😮 Just gäddan skulle man nog undvika ivf, då deras galla är extra obehaglig. 😛
ChromaWoods Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 (redigerat) Så. Nu övernattar jag här hemma, sen sticker jag och tjejen till RRRRRRRRRRRRRRRIMINI imorrn! 😛 Sen blir det Katrineholm.... och sen Utö..... så jag antar att vi ses.... när vi ses. So long, bitches! 😮 Redigerat 16 juli 2007 av ChromaWoods
Emulator Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 Bajsar this is more information than I need to know.
Emulator Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 Så. Nu övernattar jag här hemma, sen sticker jag och tjejen till RRRRRRRRRRRRRRRIMINI imorrn! 😛 Sen blir det Katrineholm.... och sen Utö..... så jag antar att vi ses.... när vi ses. So long, bitches! 😮 😛
Emulator Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 i want you now tomorrow eont do theres a yearning inside and its showing through reach out your hand and accept my love we've been waiting for too long enough is enough I want you now
Pico Postat 17 juli 2007 Trådstartare Postat 17 juli 2007 (redigerat) Jävlar, det var action längs cykelvägarna idag. En kvinna som var ute och rastade sina två små jyckar fick värma upp rösten rejält. Jyckarna "högg" en katt som låg i dikeskanten och det blev ett satans liv. Kvinnan fick loss hundarnas grepp om missen och den sprang sin väg. Alla tre inblandade fick nog rejäla sår och det låg en massa blod på cykelvägen. Redigerat 17 juli 2007 av Pico
Pazo Postat 17 juli 2007 Postat 17 juli 2007 http://www.youtube.com/watch?v=SA9mWRAkS-Q Ibland är den lite intressant men mestadels tråkig 🙂
Pazo Postat 17 juli 2007 Postat 17 juli 2007 Nu blire inte dött längre! Nu ska jag ta igen lite foruminnaktivitet! 🙂
Recommended Posts