Overkill Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Skulle vara najs att träffa Lynxo också, jag vet nog att du gömmer dig här i Sthlm nånstans! 😉 Vem har skvallrat...? 😆 Ähum... jag tror faktiskt att det var du själv som gjorde det nån gång för länge sen. 🙂 Du skulle förfesta med mig och Pazo, men du blev ju sjuk, din j*vel! 🙂 Ah, jag vet. Försökte vara rolig... 😊 Det gick ju bra! 🙂
Fidden Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 I can't dance, I can't talk. The only thing about me is the way I walk.
Overkill Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Jag vet inte. Vi har hyrt en stuga i Höganäs i alla fall. Men vi ska hälsa på kusinerna i Kristianstad någon dag. 🙂
Fidden Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Ah, jag har alltid undrat vart folk som bor nära bohuskusten åker på semester 🙂
Overkill Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Ah, jag har alltid undrat vart folk som bor nära bohuskusten åker på semester 🙂 Till kusten åker man inte på semester, utan i så fall är det mer dagsutflykt och bada i Lysekil eller nått. Eller så åker man ut till någons stuga. Men för mer riktig semester får man åka någon annanstans. 🙂
Fidden Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 När stugan står klar på tomten vid gullmarsfjorden, ska jag bjuda in dig och ynot (och övriga i trakten?) på en dagsutflykt 🙂
Fidden Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Ojdå! Bygger du/ni stuga där? 😛 Ja och nej. För tillfället röjer vi bort den 10 år gamla ungskogen som står på tomten 😛 Med spade.
Fidden Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 You bet! Det är 1180kvm fulla av livsfarliga vilddjur, har fått plocka fästingar efter varje gång jag varit där
Overkill Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 Jag grejar med en till grej med konstiga ljud nu. Jag kunde spara också! 😆
musik (oregistrerad) Postat 2 juli 2007 Postat 2 juli 2007 HAHAHAHA.... 68414 är det ditt telefonnummer eller??? 🙂😛😆
Recommended Posts