Emulator Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Ugh, vilken slöar-dag. Börjar nästan bli lite uttråkad. Köp en Seat Boredo 😕
Pico Postat 15 juli 2007 Trådstartare Postat 15 juli 2007 Ugh, vilken slöar-dag. Börjar nästan bli lite uttråkad. Köp en Seat Boredo 😕 😛😕
Pazo Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Nu har jag skaffat mig ny mobil! 😕 W880i den svarta med orange baksida! Den komm med små högtalare och allt. fett töntigt 😆
Micke H Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Jag köpte ju Stieg Larssons andra bok förut med. 😛 Jag har hela hans trilogi, och dom är rätt bra. 🙂 Har bara läst ettan än så länge. Har hört en del kapitel från tvåan (pappa lyssnade på den när vi var i skåne) men jag ska läsa den snart. Och ja, han är duktig. Men han använder sig väldigt mycket av ordet 'följaktligen' 😛 Och alla karaktärer i hans böcker svarar "okej" på alla uttalandena. 😛 - Vi måste stoppa kvinnomördaren, innan vi själva blir mördade! - Okej. 😎
Emulator Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Det finns gott om floskler i projektbranschen. "-Aaa. grabbarna e ju comittade till den hära punchlistan vi gjort dårå, så vi jobbar med den" committa sig till. Borde ju verkligen gå att lösa på svenska!
Pico Postat 15 juli 2007 Trådstartare Postat 15 juli 2007 Det finns gott om floskler i projektbranschen. "-Aaa. grabbarna e ju comittade till den hära punchlistan vi gjort dårå, så vi jobbar med den" committa sig till. Borde ju verkligen gå att lösa på svenska! Jo, där pinpointade du något intressant. 😛
Emulator Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 trist att ha SEAT 😊 Hur är tänket för att ta dig ur SEat, men tanke på hur du pinpointade förra inlägged? vad har du i pipen ?
Pico Postat 15 juli 2007 Trådstartare Postat 15 juli 2007 trist att ha SEAT 🙂 Hur är tänket för att ta dig ur SEat, men tanke på hur du pinpointade förra inlägged? vad har du i pipen ? Alltså, det finns många ord jag orkar med. "Tänket" är inte ett av dem. 😊
Emulator Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 ni har såklart inte hört uttrycket som är ett derivat och försvenskat förfjantats av ordet pipeline 🙂 lusrs 😆
Pazo Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 ni har såklart inte hört uttrycket som är ett derivat och försvenskat förfjantats av ordet pipeline 🙂 lusrs 😆 Det skrivs detsutom Pajpen! 🙂
Micke H Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Får mig osökt att tänka på ordet "hajp". Finns det något bra "riktigt" svenskt ord för det? 😆
Pico Postat 15 juli 2007 Trådstartare Postat 15 juli 2007 (redigerat) Får mig osökt att tänka på ordet "hajp". Finns det något bra "riktigt" svenskt ord för det? 😆 Hej och välkomna till Hajk. Eller, vad sa han? Tjipp? 🙂 Redigerat 15 juli 2007 av Pico
Recommended Posts