Tant Fransa Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Ehm..Jag tappade bort mobilen innan... Och efter det gick mina hörlurar sönder... VADÅ FREDAG DEN 13DE! LÖRDAG DEN 14DE SÄGER JAG!! Tss - gnäll. Fredag 13 är första och hittills enda soldagen på min semester - och vad händer? Natten till fredag åker min mamma, min man, min son och jag själv på vinterkräksjuka (av alla dj-a saker). Jag har varit däckad hela dagen igår OCH idag. Två dar av mitt liv som aldrig kommer åter 😏
Pico Postat 14 juli 2007 Trådstartare Postat 14 juli 2007 Jag äter chips! OLWs Sourcream & Onion 😏 Jag har endast käkat chilinötter på hela dagen, ett halvkilo gissar jag. Mja osså druckit kanske 1 liter kaffe, 1 liter vatten, en Mer och 1,5l Grape Tonic. 😄
Neosus Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Jag äter chips! OLWs Sourcream & Onion 😄 Jag har endast käkat chilinötter på hela dagen, ett halvkilo gissar jag. Mja osså druckit kanske 1 liter kaffe, 1 liter vatten, en Mer och 1,5l Gin o Tonic. 😄 😳😱😏
Overkill Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Jag äter chips! OLWs Sourcream & Onion 😏 Jag har endast käkat chilinötter på hela dagen, ett halvkilo gissar jag. Mja osså druckit kanske 1 liter kaffe, 1 liter vatten, en Mer och 1,5l Grape Tonic. 😄 Vad kallas den dieten? 😳
Pico Postat 14 juli 2007 Trådstartare Postat 14 juli 2007 Jag äter chips! OLWs Sourcream & Onion 😏 Jag har endast käkat chilinötter på hela dagen, ett halvkilo gissar jag. Mja osså druckit kanske 1 liter kaffe, 1 liter vatten, en Mer och 1,5l Grape Tonic. 😄 Vad kallas den dieten? 😳 Bakismetoden.
musik (oregistrerad) Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Jag har pillat med videoredigering i två dygn snart. Men det känns som 4 timmar bara, jag har upplevt min kortaste helg. Kanske är det kul?
Neosus Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Jodå, videoredigering är skitkul! ...satt och jobbade i Avid förr i tiden. Vrålkul är det! 😏
Pico Postat 14 juli 2007 Trådstartare Postat 14 juli 2007 Samma här, sjukt kort helg. Från torsdag egentligen tills idag har tiden gått jäkla snabbt, och då har jag knappt sovit något heller.
Emulator Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 In your room Where souls disappear only you exist here. will you lead me to your armchair or leave my lying here In your favourite darkness your favourite half-light your favourite conciousness your favourite slave hanging on your words living on your breath feeling with your skin will I always be here
Fidden Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Ehm..Jag tappade bort mobilen innan... Och efter det gick mina hörlurar sönder... VADÅ FREDAG DEN 13DE! LÖRDAG DEN 14DE SÄGER JAG!! Tss - gnäll. Fredag 13 är första och hittills enda soldagen på min semester - och vad händer? Natten till fredag åker min mamma, min man, min son och jag själv på vinterkräksjuka (av alla dj-a saker). Jag har varit däckad hela dagen igår OCH idag. Två dar av mitt liv som aldrig kommer åter 😏 Vinterkräksjukan? I juli?
Krokodil Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Suck. Mars Volta får mig att vilja gråta rätt ut. Så vackert 😏
Emulator Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Ehm..Jag tappade bort mobilen innan... Och efter det gick mina hörlurar sönder... VADÅ FREDAG DEN 13DE! LÖRDAG DEN 14DE SÄGER JAG!! Tss - gnäll. Fredag 13 är första och hittills enda soldagen på min semester - och vad händer? Natten till fredag åker min mamma, min man, min son och jag själv på vinterkräksjuka (av alla dj-a saker). Jag har varit däckad hela dagen igår OCH idag. Två dar av mitt liv som aldrig kommer åter 😏 Vinterkräksjukan? I juli? This is a result of the global chilling.
Pazo Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Suck. Mars Volta får mig att vilja gråta rätt ut. Så vackert 🙂 🙂
Pazo Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Jag kunde ha varit bakis idag! Men jag är nog inte det nu! Jag somnade om två gånger endast för att inte bli bakis och det funkade! 🙂
Emulator Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 (redigerat) SLAGBORR SLAGBORR! bara själva borret (heter faktiskt så..kommer av borrstål) eller är det en borrhammare som låter också? (förlåt för forumets förmodligen mest fjompiga inlägg EVER) Redigerat 15 juli 2007 av Emulator
Pazo Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Snubben har ju fan fixat med huset i tre fucking år! Blir han ever klar liksom?
Emulator Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Snubben har ju fan fixat med huset i tre fucking år!Blir han ever klar liksom? 🙂
Overkill Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 I videon till Hump De Bump så har de ett "Block Party" 🙂
Micke H Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Jag köpte ju Stieg Larssons andra bok förut med. 😕 Jag har hela hans trilogi, och dom är rätt bra. 😕
Pico Postat 15 juli 2007 Trådstartare Postat 15 juli 2007 Ugh, vilken slöar-dag. Börjar nästan bli lite uttråkad.
Overkill Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Jag köpte ju Stieg Larssons andra bok förut med. 😕 Jag har hela hans trilogi, och dom är rätt bra. 😛 Har bara läst ettan än så länge. Har hört en del kapitel från tvåan (pappa lyssnade på den när vi var i skåne) men jag ska läsa den snart. Och ja, han är duktig. Men han använder sig väldigt mycket av ordet 'följaktligen' 😕
Recommended Posts