Pazo Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 Was ist passiert heter det! 😄 Jag är fortfarande sjuk. Svalgrodnad, huvudvärk, yrsel och feber. 😄 Ned det gör det inte. Han skrev ju vad har hänt!
Overkill Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 Haha. Om du ska rätta mig så får du allt rätta rätt. 😄 Passiert är ju dåtid och precis som man säger ist gefahren säger man också ist passiert. Så ist passiert heter det och det betyder har hänt. Så det så!
Dingbats Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 (redigerat) Jag fick i julklapp: Två mickstativ The Decemberists - The Crane Wife Beirut - The Flying Club Cup Of Montreal - Hissing Fauna, Are You The Destroyer? "Guns, Germs and Steel" av Jared Diamond (bok alltså) Perry Bible Fellowship-boken (seriestrippar) En mickkabel Lite tröjor och strumpor EDIT: Och 4500 i CASH Redigerat 26 december 2007 av Dingbats
Neosus Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 Igår och idag gick Dag till en gård För att handla en Ford med fart i ilfart till sjukhuset han åkte efter han krocka med Forden ......eeeh jag försöker mig på ett julrimm 😕
Micke H Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 Idag går Dream theater att lyssna på 🙂 Nåt särskilt? 😕 Förresten Dingbats, du är bortskämd! 😉
Dingbats Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 Idag går Dream theater att lyssna på 🙂 Nåt särskilt? 😕 Förresten Dingbats, du är bortskämd! 😉 Nääääääääääääääääääääääääädå 🙂
Emulator Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 Was ist passiert heter det! 😄 Jag är fortfarande sjuk. Svalgrodnad, huvudvärk, yrsel och feber. 🙁 Nej för fan, det är ett utryck som de använder faktiskt. MAlzeit e ett annat som är någe fel grammatiskt på men som används typ. äh, skit de samma 🙂 krya på sgi?
Pazo Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 Was ist passiert heter det! 😄 Jag är fortfarande sjuk. Svalgrodnad, huvudvärk, yrsel och feber. 🙁 Nej för fan, det är ett utryck som de använder faktiskt. MAlzeit e ett annat som är någe fel grammatiskt på men som används typ. äh, skit de samma 🙂 krya på sgi? Hihi huhu!
Pazo Postat 26 december 2007 Postat 26 december 2007 http://www.youtube.com/watch?v=BqOJpqnsHLI&NR=1 !!! 😆 :lol: 😄
Recommended Posts