Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Nu är jag lite stressad.... ska till USA imorn, och har inte packat än....

Har ägnat för mycket tid till att ladda ipoden med ny skön musik för att överleva flygresan.... 😄😎

Hehe, känner igen det där... Jag drar till Italien på tisdag och det främsta man tänker på är typ vilka skivor man ska lägga över till mp3-spelarn. 😄 Jag kommer dock INTE nyttja internet överhuvudtaget. Bara softa på stranden och käka seafood och pimpla vin med flickvännen, och dra en sväng till San Marino! Vad ska du göra i USA? 😉

Jag ska hälsa på syrran och hennes familj som flyttat till USA.

Hon och hennes man har/hade ett företag som jobbade med visualisering av statistik men nu har de blivit uppköpta av stora google... så de tog sitt pick o pack och flyttade till Silikon dalen och jobbar på goggle där!

Har hört att det ska vara varm i luften, men kallt i vattnet... men det ska visst finnas gott om sköna pooler 😎

Kan du köpa en Gibson till mig i USA och helt enkelt ge mig den? Helt gratis...

😛

Nja, tror det kan bli lite svårt med min tighta studentekonomi.... 🙁

Men tack för " 😄", det var smickrande

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Varför finns det inga märkesspecifika videoklipp/ljudklipp på olika cellomärken nånstans, inte ens på You Tube?? Menzel, Stentor, Stagg etc... jag skulle vilja veta hur de låter!!

Postat
Varför finns det inga märkesspecifika videoklipp/ljudklipp på olika cellomärken nånstans, inte ens på You Tube?? Menzel, Stentor, Stagg etc... jag skulle vilja veta hur de låter!!

Har du ingen musikaffär // stråkaffär i ditt närområde/din stad ?

För stråkinstrument provas bäst live 😛

Men du ska jag sova, ska upp kl 6 och så iväg mot arlanda...

Hej Svej Leverpastej !

Postat
Jag ÄLSKAR min avatar... Den e så söööööt 🥰

ehm. jag alltså...

den...är inte det. alltså. söt.

VI GILLADE DIN GAMLA! 😛

Postat
Jag ÄLSKAR min avatar... Den e så söööööt 🥰

ehm. jag alltså...

den...är inte det. alltså. söt.

VI GILLADE DIN GAMLA! 😆

ehm... 🥰

Jaja jag BYTER väll då´rå 😛

😛

Postat

Men så förbannat dårå. Blir nog ingen fest ikväll. Fortfarande astung i huvudet, jävla pensionärsfasoner alltså.

Postat (redigerat)

Håller med Emu om din "Dance, fuck, teaspoon"-logo.

Var ju iofs inte svår att ad-blocka. Långa ledningar idag. :A

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.