Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Nyhetschefen på TTELA ringde mig precis och frågade om jag hade lust att bevaka ett fackeltåg och lite tal av politiker samt underhållning och fyrverkerier på nyårsafton. Det är klockan 16-17 så det passade ju bra. Får 800 kronor då 😕

Postat

Jag fick en julklapp av några i min klass idag. Pinsamt eftersom jag inte hade något till dem (de kunde ju ha förvarnat mig liksom 😕). I alla fall så var det säsong 1 av One Tree Hill! Asfett! 😛

Postat
Wow! Tänker du vara ond eller tänker du låta artisterna behålla rättigheterna till sin egen musik?
Klart jag kommer vara snäll? :rolleyes:

🙂

Spelade inge Guitar Hero, men Tekken 3! Fast jag sög.

Postat
Vilken bananflugemutation är er favorit av wingless, ladybird och apterous?

Wingless kan ju vara najs, men stainless steel håller i längden.

Postat

Tjena, har det vart nåt?

Postat
Njäe

OK, har inte vart här på nåt halvår, men då är allt sej likt då :rolleyes: Nä nu skall jag sova, jobbar sista dan inan julledigheten i morrn.

Natti 😲

Postat
Njäe

OK, har inte vart här på nåt halvår, men då är allt sej likt då :rolleyes: Nä nu skall jag sova, jobbar sista dan inan julledigheten i morrn.

Natti 😲

Nej!

Varför måste alla gamla veteraner bara snabblogga in, som för att påminna oss om forna tiders storheter innan dom drar igen? 🙁

Postat
Njäe

Natti 😲

Nej!

Varför måste alla gamla veteraner bara snabblogga in, som för att påminna oss om forna tiders storheter innan dom drar igen? 🙁

🙁

Postat
Micke, var ska du lägga ditt tredje (?) tusende inlägg? 🙁

jag är ju nyfiken... :rolleyes:

Åh, vad trög jag är. Jag trodde först du menade 3000:e inlägget, och jag blev förvirrad. 😲

Jag vet inte, har du något förslag? 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.